Kabeltje CD wisselaar???
Kabeltje CD wisselaar???
Heren audio experts, een vraagje:
In m'n nieuwe E46 (cabrio) heb ik een BMW navi zitten (klein schermpje, unit met het cassettebandjesding - zoeentje: ), terwijl er links achterin een mooi plastic bakje in de kofferbak zit waar de CD wisselaar voor in de plaats gestopt kan worden.
Nou haal ik uit m'n oude E46 de CD wisselaar die ik daar ingebouw had. En in die auto lagen er gewoon twee mooie kabeltjes achterin om het ding op aan te sluiten.
Maar in de nieuwe kan ik graaien wat ik wil, maar erg veel losse stekkertjes kom ik daar niet tegen.
Vraag: kan het zijn dat die kabels er domweg niet liggen? Of moet ik wat splitten bij de navi CD? Of ben ik gewoon kippig?
THANKS!!
Hans
In m'n nieuwe E46 (cabrio) heb ik een BMW navi zitten (klein schermpje, unit met het cassettebandjesding - zoeentje: ), terwijl er links achterin een mooi plastic bakje in de kofferbak zit waar de CD wisselaar voor in de plaats gestopt kan worden.
Nou haal ik uit m'n oude E46 de CD wisselaar die ik daar ingebouw had. En in die auto lagen er gewoon twee mooie kabeltjes achterin om het ding op aan te sluiten.
Maar in de nieuwe kan ik graaien wat ik wil, maar erg veel losse stekkertjes kom ik daar niet tegen.
Vraag: kan het zijn dat die kabels er domweg niet liggen? Of moet ik wat splitten bij de navi CD? Of ben ik gewoon kippig?
THANKS!!
Hans
Re: Kabeltje CD wisselaar???
Als je even de kofferbakbekleding aan de linkerkant eruit haalt zie je wat meer
Als er daar geen losse stekkers liggen is je auto niet voorbereidt op een CD wisselaar en zul je een losse kabelboom moeten kopen ben ik bang.
Als er daar geen losse stekkers liggen is je auto niet voorbereidt op een CD wisselaar en zul je een losse kabelboom moeten kopen ben ik bang.
Normaal (als je hem hebt) zit die tegen je spatbord geplakt achter de bekleding. Als je niet wil zoeken kan je op de optielijst kijken of je auto voorzien is van wisselaar voorbereiding.
Hmmm... nou, okee. Bij afwezigheid van de optielijst bij de papieren trek ik de bekleding een keer los om het zeker te weten, maar aangezien ik die wisselaar eigenlijk toch altijd leeg had in de vorige auto laat ik het hier maar bij denk ik.
Toch maar eens even gaan kijken naar zo'n kastje om m'n iPhone aan de radio te knopen. Veel leuker...
Thanks guys!
Toch maar eens even gaan kijken naar zo'n kastje om m'n iPhone aan de radio te knopen. Veel leuker...
Thanks guys!
Dan heb je het meestal ook nodig, mijn auto had ook geen cd-wisselaar voorbereiding. Heb deze zelf ingebouwd omdat ik die nodig had om de Intravee II op aan te sluiten.
- lverstappenl
Griffendahl: Weet jij zo welk onderdeel nummer je dan moet hebben? Of verschilt dat ook weer per type headunit?
Snelheden behaald in het verleden, bieden geen voldoening voor de toekomst.
KONI FSD + EIBACH PRO-KIT + LPI = SUPER
-
Vraagje over deze beruchte kabelboom
Ik heb een CD wisselaar gekocht en wil deze graag aansluiten.
BMW 328i Touring. Linksachterin de kofferbak zit een kastje voor de antenne, daarachter zit nog een kastje van 20 bij 20, lijkt een versterker, OEM.
Daarvanuit loopt een kabelboom naar voren, naar de Business CD unit.
Ik zie echter geen CD wisselaar aansluitingskabel. Is deze kabel in de touring rechtstreeks op die versterker achterin aan te sluiten of heb ik een aparte kabelboom nodig die naar de CD unit voorin loopt?
Of heeft iemand hiervan een schematische beschrijven?
Bij voorbaat dank,
Dreier
Ik heb een CD wisselaar gekocht en wil deze graag aansluiten.
BMW 328i Touring. Linksachterin de kofferbak zit een kastje voor de antenne, daarachter zit nog een kastje van 20 bij 20, lijkt een versterker, OEM.
Daarvanuit loopt een kabelboom naar voren, naar de Business CD unit.
Ik zie echter geen CD wisselaar aansluitingskabel. Is deze kabel in de touring rechtstreeks op die versterker achterin aan te sluiten of heb ik een aparte kabelboom nodig die naar de CD unit voorin loopt?
Of heeft iemand hiervan een schematische beschrijven?
Bij voorbaat dank,
Dreier
Never underestimate the power of a BMW!