ik hoor sinds kort een bonk achter mij als ik opschakel wat zou dit kunnen wezen hij doet dit niet in iedere versnelling.
wil graag jullie mening hierover horen heeft mijn cardan hier iets mee te maken of is het iets anders het is een 328i coupe
bedankt voor jullie reactie.zal van de week ff kijken of het daad werkelijk mischien de achterste fusseekogel is die de bonk veroorzaakt.met gelijke snelheid dan los van het pendaal en dan weer flink gas er op heb ik nog niet uitgeprobeerd zal het morgen ochtend naar mijn werk is ff uitproberen is dit zelf makelijk te maken of moet hij hiervoor naar de garage en is dit duur om te laten maken ? ik zal morgen bevestigen of hij ook met gelijke snelheid dan gas los en dan het gas weer op dan ook dit geluid maakt.
ik heb het uitgeprobeerd met gelijke snelheid dan los laten en dan flink gas er weer op maar dit had geen invloed ik hoor dan geen bonk.je hoort het alleen met schakelen naar zijn 1 en 2 het is niet altijd zo dat je het hoort enne keer wel andere keer niet.
ik kan wel beetje sleutelen maar ben geen automonteur. ik zal gaan infomeren wat dit gaat kosten om bij een garage te laten maken.