Handvaten in Kleur
Handvaten in Kleur
Handvaten in kleur van je bimmer.
Ik dacht dat ik ze dan moest laten spuiten, maar blijkt dat je die gewoon zo op kan halen
http://www.hlautomotive.com/?act=sp&mod ... =handvaten
Iemand hier ervaring mee? is het wat? Ik vind de prijs wel meevallen voor 4 handvaten.
Ik dacht dat ik ze dan moest laten spuiten, maar blijkt dat je die gewoon zo op kan halen
http://www.hlautomotive.com/?act=sp&mod ... =handvaten
Iemand hier ervaring mee? is het wat? Ik vind de prijs wel meevallen voor 4 handvaten.
Re: Handvaten in Kleur
Dat zijn deurklinken die retour krijgen van klanten, en die laten ze spuiten.
Ik heb bij Wheelsonline een set besteld bij de dealer, en die via WO laten spuiten incl de rand achter bij het kenteken.
Weet zo niet meer wat ik kwijt was, maar was wel perfect afgeleverd! Niks op aan te merken ..
Ik heb bij Wheelsonline een set besteld bij de dealer, en die via WO laten spuiten incl de rand achter bij het kenteken.
Weet zo niet meer wat ik kwijt was, maar was wel perfect afgeleverd! Niks op aan te merken ..
Je moet idd daar je oude handvatten inleveren.
Deze mod staat ook hoog op mijn verlanglijstje, Dnl kun je eens opzoeken wat je kwijt was?
Deze mod staat ook hoog op mijn verlanglijstje, Dnl kun je eens opzoeken wat je kwijt was?
320dMtech Y2K.11 | lid #100 |
|

Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
Dat is voor mij alweer een poosje terug, beste is om even Arnold te mailen 

Bij HL krijg je inderdaad gebruikte handvaten die iemand anders ingeleverd heeft, die hun dan hebben gespoten of laten spuiten.
Belangrijk is dat de ondergrond helemaal glad is en dat er een goede hechtlaag op zit, het resultaat moet namelijk spiegelglad worden.
Belangrijk is dat de ondergrond helemaal glad is en dat er een goede hechtlaag op zit, het resultaat moet namelijk spiegelglad worden.
www. M3 register .nl
iemand idee hoe je de handvaten eruit haalt
Binnen de deur zit een zwart dopje, deze moet je verwijderen en daarna met een Torx de schroef los draaien. 

Dat is toch helemaal niet mooi omdat het vaste gedeelte (waar het slot inzit) dan zwart blijft?
Zelfs die kan in kleur 

Ja Dát wil ik ook wel