Hoe heette deze velgen, iemand enig idee?

Bespreek alles omtrent (M) aërodynamicapakket, BMW performance, angel eyes, uitlaten, velgen hier.
Sim0n

Hoe heette deze velgen, iemand enig idee?

Bericht door Sim0n » 22 aug 2010, 19:10

Hey vrienden!

Ik had een vraag hea, ik ben een beetje aan het rondneuzen voor andere velgjes..
Ik heb natuurlijk de Alpina's Breedset eronder zitten, maar zou der nog wel een setje velgen bij willen hebben :!

Nou heb ik 2 mooie setjes op google gevonden, maar kom er niet echt achter hoe die velgen heette!
Kunnen jullie me helpen?
Hieronder de foto's:

De eerste set, hoe heette deze velgen? Bmw Motorsport Styling 24 dacht ik? Maar dat weet ik dus niet zeker...
Ook wil ik graag weten of deze velgen in een Breedset te score zijn, dus 245 achter ofzo :~
En wat mij opviel, kwam ik ook tot mijn verbazing erachter dat je deze velgen met " bedrukking " heb, oftewel: Bmw Motorsport zoals de foto hieronder, maar je heb ze ook die zijn helemaal clean zeg maar, zijn dit dan de namaak?
En deze hieronder de orginele?

Afbeelding

En dan heb ik nog een setje velgen gezien, hieronder de foto:

Afbeelding

Zijn dit nou BBSjes? En zijn deze velgen ook in Breedset? Verder heb ik ook nog een foto van de voorkant van deze auto, met oranje knippers, daarom heb ik bij mijn voorstel topic staan dat ik heeeeeeel misschien oranje knippers rondom neem voor de Amerikaanse look, ziet er best wel wreed uit moet ik eerlijk zeggen :~
Ik vind helder meestal mooier, maar bij een zwarte auto staat het echt niet verkeerd ofzo :love: !

Hieronder even voorbeeld, sorry voor de ontopic! Maar wilde jullie het even laten zien :love:

Afbeelding

Alvast bedankt voor jullie hulp bmw liefhebbers!!

Greetz :zwaai:
Bmw Coupe E36 328i Executive Aut5 '95 SOLD
Bmw Cabrio E46 330i Executive '02 NEW
Ik Stel Mezelf Even Voor
Mijn Showroom E36 Coupe SOLD
Mijn Showroom E46 Cabrio NEW

FreddyNL

Re: Hoe heette deze velgen, iemand enig idee?

Bericht door FreddyNL » 22 aug 2010, 19:35

Volgens mij zijn het inderdaad BBSjes.

328iT

Bericht door 328iT » 23 aug 2010, 08:56

Die eerste zijn styling 24 : bmw M double spokes ( ik heb ze ook :+ ) 7,5 en 8,5 x 17 . Hoe dat zit met of zonder bedrukking durf ik niet zo te zeggen. Zal je aan de binnenkant van de velg moeten kijken of er bmw instaat.
en die andere zijn van bmw : styling 5 , maar die zijn er ook van andere merken / maten geloof ik.

Griffendahl

Bericht door Griffendahl » 24 aug 2010, 08:59

Die tweede zijn idd Styling 5, en die zijn er van BMW (gemaakt door BBS) al in diverse maten en ze zijn ook op de markt gebracht voor BBS zelf.

Dit is inderdaad een breedset en zijn geleverd onder diverse BMW's, wel opletten er zijn namelijk verschillende versies van de Styling 5 en ze zijn niet allemaal zo mooi als deze. Wat jij wilt zijn de 18" en die zijn geleverd onder de E39 5er en de E34 7er. En makkelijk passen gaat dat niet, zeker de breedset niet omdat deze velgen behoorlijk aggressieve ET waardes hebben. 9J met ET 24 bijvoorbeeld... :roll:

Ben persoonlijk erg benieuwd welke versie ze allemaal onder die E36's zetten en wat ze er allemaal voor aan moeten passen, want het is echt extreem sexy.

G-Style

Bericht door G-Style » 24 aug 2010, 15:27

De :///m: (styling 24) wielen zijn zowel met als zonder opdruk geleverd, daarom kun je niet zeggen dat de ene echt zijn en de ander nep. Ook namaak in alle stijlen helaas. De manier om te checken is de binnenkant bekijken. Oem wielen hebben ALTIJD bedrukking van bmw er in staan met de maten kwa J en ET waardes.
✕ 318IS E36 coupé BJ'93 Mauritius Blauw
✕ 328I E36 coupé BJ'97 Avus Blauw
✓ M3 E36 cabriolet BJ'98 Nacht Blauw

Kijk ook naar BMWFAN op FaceBook!

mantisnl

Bericht door mantisnl » 24 aug 2010, 15:47

Als alternatief voor de Styling 5 zou je ook BBS RS kunnen nemen, die lijken er op.

Griffendahl

Bericht door Griffendahl » 24 aug 2010, 15:52

De BBS RS is in principe een mooi alternatief maar de BBS variant waar je naar op zoek wilt in dat geval is de BBS RC090 :)

Afbeelding

Sim0n

Bericht door Sim0n » 24 aug 2010, 15:58

Kijk is wat een informatie allemaal :D!
Thanks guys, top :duimen:!
Ik ga even zoeken op internet enzo, bedankt voor de info :roll:

Greetz Simon :zwaai:
Bmw Coupe E36 328i Executive Aut5 '95 SOLD
Bmw Cabrio E46 330i Executive '02 NEW
Ik Stel Mezelf Even Voor
Mijn Showroom E36 Coupe SOLD
Mijn Showroom E46 Cabrio NEW

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E36) Styling”