Ik had een vraag hea, ik ben een beetje aan het rondneuzen voor andere velgjes..
Ik heb natuurlijk de Alpina's Breedset eronder zitten, maar zou der nog wel een setje velgen bij willen hebben

Nou heb ik 2 mooie setjes op google gevonden, maar kom er niet echt achter hoe die velgen heette!
Kunnen jullie me helpen?
Hieronder de foto's:
De eerste set, hoe heette deze velgen? Bmw Motorsport Styling 24 dacht ik? Maar dat weet ik dus niet zeker...
Ook wil ik graag weten of deze velgen in een Breedset te score zijn, dus 245 achter ofzo :~
En wat mij opviel, kwam ik ook tot mijn verbazing erachter dat je deze velgen met " bedrukking " heb, oftewel: Bmw Motorsport zoals de foto hieronder, maar je heb ze ook die zijn helemaal clean zeg maar, zijn dit dan de namaak?
En deze hieronder de orginele?

En dan heb ik nog een setje velgen gezien, hieronder de foto:

Zijn dit nou BBSjes? En zijn deze velgen ook in Breedset? Verder heb ik ook nog een foto van de voorkant van deze auto, met oranje knippers, daarom heb ik bij mijn voorstel topic staan dat ik heeeeeeel misschien oranje knippers rondom neem voor de Amerikaanse look, ziet er best wel wreed uit moet ik eerlijk zeggen :~
Ik vind helder meestal mooier, maar bij een zwarte auto staat het echt niet verkeerd ofzo

Hieronder even voorbeeld, sorry voor de ontopic! Maar wilde jullie het even laten zien

Alvast bedankt voor jullie hulp bmw liefhebbers!!
Greetz