BMW-barbeque-meeting aant water in Dodewaard 19 September!
BMW-barbeque-meeting aant water in Dodewaard 19 September!
Naar aanleiding van de BBQ die Bjornc in het NBT had neergezet, en omdat we nu nog net ff van het mooie weer kunnen genieten, kreeg ik opeens het idee om een BMW-barbeque-meeting voor te stellen
Gewoon weeris gezellig bijéén komen, wat slap ouwehoeren en dan vervolgens de boel nog eens aansterken met een goeie BBQ
De datum is inmiddels vastgesteld op 19 September vanaf 15:30u!
Qua locatie leek het mij wel mooi om een beetje een rustige omgeving aan het water te hebben, en de meeste stemmen kwamen uit op:
Waalbandijk in Dodewaard
Hoop dat er voldoende animo voor is, want mij lijkt het wel lache!
Als er nog vragen zijn, over wat dan ook, dan vraag maar raak in dit topic, of PM me ff
voedsel & de BBQ zelf:
voedsel:
Ik zal zelf wel voor een hoop hamburgers, broodjes, curry en mayo zorgen zodat er sowieso wat te bakken en eten valt voor iedereen. Als iemand nog wat anders wil bakken dan een hamburger (wat natuurlijk wel zo lekker is voor de afwisseling )stel ik voor dat die daar zelf voor zorgt.
BBQ:
Het zou fijn zijn als er iemand is die ook een BBQ mee zou nemen aangezien die van ons wat aan de kleine kant is. Dus als je er 1 hebt en die wil/kun je meenemen, laat dat dan maar even weten svp
tijd:
ik stel voor om 15:30 daar bij1 te komen. Dan kunnen we nog een uurtje of 2 slap ouwehoeren, foto's maken, en alles een beetje klaar zetten. Dan steken we dus om half 6 zo ongeveer de barbeque maaris aan En dan zien we vanzelf wel wat de eindtijd wordt
Vergeet voor deze meeting niet een (stel) stoel(en) en evt. een tafeltje mee te nemen! :pimp:
het voorlopige lijstje met geinteresseerden:
Robbel
Cliff
Rene08
Jan.Jasper v Muyden
The_Green_Bullit
GEBO07
Justme
Fabian79 (ovb)
Mantisnl (ovb)
Richel88 (ovb)
Farl (ovb)
Booth (ovb)
Gewoon weeris gezellig bijéén komen, wat slap ouwehoeren en dan vervolgens de boel nog eens aansterken met een goeie BBQ
De datum is inmiddels vastgesteld op 19 September vanaf 15:30u!
Qua locatie leek het mij wel mooi om een beetje een rustige omgeving aan het water te hebben, en de meeste stemmen kwamen uit op:
Waalbandijk in Dodewaard
Hoop dat er voldoende animo voor is, want mij lijkt het wel lache!
Als er nog vragen zijn, over wat dan ook, dan vraag maar raak in dit topic, of PM me ff
voedsel & de BBQ zelf:
voedsel:
Ik zal zelf wel voor een hoop hamburgers, broodjes, curry en mayo zorgen zodat er sowieso wat te bakken en eten valt voor iedereen. Als iemand nog wat anders wil bakken dan een hamburger (wat natuurlijk wel zo lekker is voor de afwisseling )stel ik voor dat die daar zelf voor zorgt.
BBQ:
Het zou fijn zijn als er iemand is die ook een BBQ mee zou nemen aangezien die van ons wat aan de kleine kant is. Dus als je er 1 hebt en die wil/kun je meenemen, laat dat dan maar even weten svp
tijd:
ik stel voor om 15:30 daar bij1 te komen. Dan kunnen we nog een uurtje of 2 slap ouwehoeren, foto's maken, en alles een beetje klaar zetten. Dan steken we dus om half 6 zo ongeveer de barbeque maaris aan En dan zien we vanzelf wel wat de eindtijd wordt
Vergeet voor deze meeting niet een (stel) stoel(en) en evt. een tafeltje mee te nemen! :pimp:
het voorlopige lijstje met geinteresseerden:
Robbel
Cliff
Rene08
Jan.Jasper v Muyden
The_Green_Bullit
GEBO07
Justme
Fabian79 (ovb)
Mantisnl (ovb)
Richel88 (ovb)
Farl (ovb)
Booth (ovb)
Laatst gewijzigd door Robbel op 12 sep 2010, 13:17, 17 keer totaal gewijzigd.
_______________________________Showroom________________________________
Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV
Re: BMW-barbeque-meeting *animo check*
Ik vind het cker een leuk idee
We hebben hier in spaarnwoude (gemeente haarlemmerliede; tussen a'dam en haarlem)
een heel groot gebied waar het is toegestaan en waar je ruimte zat hebt om te parkeren (al ben je met 100 man)
Zeer grote grasvelden dus waar je met de auto op kan en waar het dus is toegestaan om de bbq aan te zetten.
(kan je zelfs nog ff met je RC offroad spelen (h) )
We hebben hier in spaarnwoude (gemeente haarlemmerliede; tussen a'dam en haarlem)
een heel groot gebied waar het is toegestaan en waar je ruimte zat hebt om te parkeren (al ben je met 100 man)
Zeer grote grasvelden dus waar je met de auto op kan en waar het dus is toegestaan om de bbq aan te zetten.
(kan je zelfs nog ff met je RC offroad spelen (h) )
Carbeque jaaaaa!
Wel lekker dat je op de kaart A en B verwisseld hebt Borrel... Eh... Robbel.
Maar ik ga voor de locatie het dichtste bij Nijmegen. Doodewaard dus.
Wel lekker dat je op de kaart A en B verwisseld hebt Borrel... Eh... Robbel.
Maar ik ga voor de locatie het dichtste bij Nijmegen. Doodewaard dus.
Welk mooie weer :?
Leuk idee maar ik zit vanaf 6 september op Kreta dus als ik er niet bij kan zijn wens ik iedereen een gezellig Carbeque toe en natuurlijk droog weer
Leuk idee maar ik zit vanaf 6 september op Kreta dus als ik er niet bij kan zijn wens ik iedereen een gezellig Carbeque toe en natuurlijk droog weer
Krijg er honger van Eens kijke op welke dag, dan kan ik wat planne... Ik ga voor de meest zuidelijke optie, dus A
Current: | E46 330XI | E36 325 cabrio |
Previous: | E46 330D | E36 M3 cabrio | E36 328 | E21 323i |
Dat is dus Brichel88 schreef: Ik ga voor de meest zuidelijke optie, dus A
Goed idee! Lijkt me leuk! Ik ga ook voor de meest zuidelijke optie, dus B
Moet het weer wel meezitten want het is weer niks de laatste dagen
Moet het weer wel meezitten want het is weer niks de laatste dagen
Op het plaatje is het optie AMac schreef:Dat is dus Brichel88 schreef: Ik ga voor de meest zuidelijke optie, dus A
Current: | E46 330XI | E36 325 cabrio |
Previous: | E46 330D | E36 M3 cabrio | E36 328 | E21 323i |
oepsMac schreef: Wel lekker dat je op de kaart A en B verwisseld hebt Borrel... Eh... Robbel.
zal t ff aanpassen
en sja, het weer... dat zal toch nog wel is een keer gaan meezitten komende tijd? komt vast wel goed WDB
enige voorstellen nog voor een datum? zal er straks ff een paar in de poll zetten iig..
Lijkt me leuk dit...ik ga ook voor de meest zuidelijke optie!
gaat de goeie kant op met t animo
@ Faab: kun je niet ff wat google-maps(-streetview) plaatjes plaatsen? klinkt ook wel goed, kan die ook gelijk de poll in
@ Faab: kun je niet ff wat google-maps(-streetview) plaatjes plaatsen? klinkt ook wel goed, kan die ook gelijk de poll in
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Lekker Centraal Robbel!
Mij maakt het niets uit welke locatie.
OVB zijn we d'r bij.
Al een idee van de opzet?
Mij maakt het niets uit welke locatie.
OVB zijn we d'r bij.
Al een idee van de opzet?
Fabian, mag je daar gewoon overal met de auto komen?? ziet er zeker wel fraai uit Ligt alleen niet zo centraal...
En misschien trouwens sowieso wel lache als we er ook een RC-car meeting bijplakken weet alleen niet hoeveel mensen zo´n ding hebben?
zal zo ff een paar data in de poll toevoegen.. we moesten maar snel is een datum prikken want de (zomer)tijd dringt (|
En misschien trouwens sowieso wel lache als we er ook een RC-car meeting bijplakken weet alleen niet hoeveel mensen zo´n ding hebben?
zal zo ff een paar data in de poll toevoegen.. we moesten maar snel is een datum prikken want de (zomer)tijd dringt (|