navigatieprobleem business uitvoering

Alles met betrekking tot iDrive, bluetooth, audio/video, iPod aansluitingen en navigatie.
Pieter-st

navigatieprobleem business uitvoering

Bericht door Pieter-st » 22 sep 2010, 02:10

BMW 116i efficient dynamics met een 2ltr motor en heb nu 11000 km op de teller en ben er wel tevreden over

In April 2010 heb ik een nieuwe BMW 116i gekocht en nu reageert mijn navigatie heel vreemd. Hij geeft wegafsluitingen aan die er niet zijn en ook files die er niet staan.

Als ik een adres invoer kom ik niet op het juiste adres aan of via een hele vreemde route, ben ik op deze plaats en sla deze op in het adresboek dan kom ik later wel op de juiste plaats aan. Via het ingeven van een adresbestemming werd mij door de dealer verteld dat ik het huisnummer maar moet weglaten en de instellingen van afgesloten wegen niet moet aanvinken en dynamische route ook niet moet aanvinken. Bij de BMW-dealer kennen ze dit probleem niet en dat ik dit moet oplossen met de BMW-dealer waar ik hem heb gekocht welke hiet niet in de buurt is. Volgens de garantievoorwaarden van BMW moet je bij elke BMW-dealer terecht kunnen.

Navigatiesysteem is ECE 1.8.2 BMW Road Map Europe Motion versie 09-02
Is er iemand van u die dit probleem ook kent.

mvg

bjornc
Bouwer van BimmerPortal

Re: navigatieprobleem business uitvoering

Bericht door bjornc » 22 sep 2010, 21:33

Welkom hier!

Niet bot bedoeld, maar als je je ff voorsteld in het juiste subforum, kan je meer reacties verwachten denk ik.
Nu is de 1 serie nog niet heel erg goed vertegenwoordigd, maar toch.

Ondertussen mag je rustig foto's van je auto posten hoor ;)

Dnl

Bericht door Dnl » 15 nov 2010, 10:04

Al kent de Dealer de fout niet, ze horen het wel op te lossen. Wellicht dat een software update helpt? Ben ook wel benieuwd naar pics van de 1 ;D...

stefw1989

Bericht door stefw1989 » 02 mei 2011, 10:43

Allen,

Zou het geen kaarten probleem zijn? (Ik had ook zo iets) (Ik heb BMW 1, 3drs, 2010eind)
Ik heb zelf namelijk de: BMW UPDATE ROAD MAP EUROPE BUSINESS 2011.
Gedeelte van de tekst weggehaald, illegaal kopiëren sporen wij hier niet aan...

Moderatoropmerking Darudevampire
Bye Stef

Mica

Bericht door Mica » 18 mei 2011, 21:53

@ stef ik heb onlangs een bmw,1 premium selection gekocht bj mei 2010,blijbaar is de navigatie op hard disk want ik heb er geen dvd bijgekregen,nu zie ik staan op de site van bmw in ruil voor uw oude versie krijg je korting op de recenste versie......zou dat normaal zijn dat ik geen dvd erbij gekregen heb?? -_-
Alvast bedankt

Plaats reactie

Terug naar “BMW 1 Serie (E81 / E82 / E87 / E88) Audio, Navigatie en iDrive”