e39 540i individualtouring, m5 tacho werkend
e39 540i individualtouring, m5 tacho werkend
Van aankoop (11-2008) tot nu:
Omdat ik me hier net aangemeld heb plaats ik de foto's van aankoop(22-11-2008) tot nu. :mrgreen:
Meeste mods heb ik foto's van.
Aankoopfoto's 850km van Deventer:
Bij 72000km is er een fabrieksnieuwe motor in gekomen onder garantie.
Eerste mod gelijk, ///M spiegels, oude spiegels waren ook lek.
Komen er weer wat aan:
Tweede mod, een ///M binnenspiegel met dimfunctie.
Staat beter kwa model bij de buitenspiegels nu.
Origineel ///M stuur wordt vervangen voor een smg flipperstuur, heerlijk flipperen. :mrgreen:
Houtlijsten vervangen voor carbonlijsten.
Racing Dynamics terug van een nieuwe coatinglaag.
///M instaplijsten en ///M deurlijsten in hoogglanszwart.
Voorbereidingen voor het ///M-pakket.
Andere grill geplaatst met zwaard, zonder vond ik mooier daarom laat ik hem zwart, maar deze heeft de originele aansluitingen voor de remkoelbuizen.
Oude M5grill.
Gelijk de wielkuipen vervangen voor de juiste, sluit gelijk netjes aan.
Eindelijk na lang zoeken een compleet leren dashboard met middenconsole.
Foto meeting in Marum.
Foto's meeting ST Jobs in 't goor, had ik een prijs ,een diamant.
Nog een paar mods te gaan, klaptafels uit een e38, die liggen klaar, en een bezoek aan Eps of een andere om een mooiere sound en uiterlijk te krijgen.
Omdat ik me hier net aangemeld heb plaats ik de foto's van aankoop(22-11-2008) tot nu. :mrgreen:
Meeste mods heb ik foto's van.
Aankoopfoto's 850km van Deventer:
Bij 72000km is er een fabrieksnieuwe motor in gekomen onder garantie.
Eerste mod gelijk, ///M spiegels, oude spiegels waren ook lek.
Komen er weer wat aan:
Tweede mod, een ///M binnenspiegel met dimfunctie.
Staat beter kwa model bij de buitenspiegels nu.
Origineel ///M stuur wordt vervangen voor een smg flipperstuur, heerlijk flipperen. :mrgreen:
Houtlijsten vervangen voor carbonlijsten.
Racing Dynamics terug van een nieuwe coatinglaag.
///M instaplijsten en ///M deurlijsten in hoogglanszwart.
Voorbereidingen voor het ///M-pakket.
Andere grill geplaatst met zwaard, zonder vond ik mooier daarom laat ik hem zwart, maar deze heeft de originele aansluitingen voor de remkoelbuizen.
Oude M5grill.
Gelijk de wielkuipen vervangen voor de juiste, sluit gelijk netjes aan.
Eindelijk na lang zoeken een compleet leren dashboard met middenconsole.
Foto meeting in Marum.
Foto's meeting ST Jobs in 't goor, had ik een prijs ,een diamant.
Nog een paar mods te gaan, klaptafels uit een e38, die liggen klaar, en een bezoek aan Eps of een andere om een mooiere sound en uiterlijk te krijgen.
Laatst gewijzigd door individualtouring op 21 jul 2014, 12:28, 6 keer totaal gewijzigd.
Re: Mijn E39 540i individualtouring
Hele gave touring zeg! Misschien nog een sportinterieurtje erin? Zou m wel afmaken!
Heb ik meerdere keren overwogen, maar dan komen 2 opties te vervallen,massage, en klaptafels passen niet, en bovenste gedeelte van de rug kan je niet verstellen als ik voor een sportinterieur uit een e39 ga, enigste wat ik zou kunnen doen is contourstoelen uit een e38/ 7 serie, dat zijn sportstoelen met die verstelbare rugleuning en daar kunnen ook de klaptafels aan.
Zou zo graag een m5 interieur pas laten maken, maar die heeft dus geen verstelbare rugleuning ,bovenste gedeelte.
Zou zo graag een m5 interieur pas laten maken, maar die heeft dus geen verstelbare rugleuning ,bovenste gedeelte.
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Zow, dat zijn geen halve maatregelen zeg
Prima eindresultaat, maar of ik dat carbon nou mooier vind als hout.... :?
Prima eindresultaat, maar of ik dat carbon nou mooier vind als hout.... :?
Super gave touring....mijn complimenten, echt helemaal top!
Hoe rijdt dat nu...zo'n E39 540? Ben er zelf namelijk ook voor aan het kijken.... misschien kun je me een PB versturen over je ervaringen...zou fijn zijn. Alvast bedankt!
Hoe rijdt dat nu...zo'n E39 540? Ben er zelf namelijk ook voor aan het kijken.... misschien kun je me een PB versturen over je ervaringen...zou fijn zijn. Alvast bedankt!
Kijk daar hou ik van, hieraan herken je de echte liefhebber, goed bezig Richard!
Geen half werk maar alleen het beste is goed genoeg met als resultaat een super mooie auto.
Velgen staan rete goed onder de auto en geven hem een bruut uiterlijk.
Ik zou zelf ook allang een mk4 scherm en face lift angel eyes hebben gehad als ze er niet direct weer zouden worden uitgejat
Is helaas nadeel van het wonen in de randstad.
Wordt nu echt eens tijd voor een 5-serie meeting...
Geen half werk maar alleen het beste is goed genoeg met als resultaat een super mooie auto.
Velgen staan rete goed onder de auto en geven hem een bruut uiterlijk.
Ik zou zelf ook allang een mk4 scherm en face lift angel eyes hebben gehad als ze er niet direct weer zouden worden uitgejat
Is helaas nadeel van het wonen in de randstad.
Wordt nu echt eens tijd voor een 5-serie meeting...
Heel erg nice
Rijd deze dus rond in Deventer... ??
Rijd deze dus rond in Deventer... ??
Blijft een onwijs mooi ding! herken hem nog van het bmw7.nl forum destijds
Ja omgeving Deventer.
Klopt helemaal Bob, bmw7.nl is weer in de lucht sinds een tijdje, begint steeds gezellliger weer te worden.
Klopt helemaal Bob, bmw7.nl is weer in de lucht sinds een tijdje, begint steeds gezellliger weer te worden.
Wat een touring zeg! Zo zie je ze niet veel!
Heb me weer even geregistreerd individualtouring, vond het altijd leuk om mee te lezen op bmw7.nl!
Hoeveel km heeft 'ie inmiddels gereden trouwens? ik begin vast met sparen voor als je er vanaf wil haha.
Hoeveel km heeft 'ie inmiddels gereden trouwens? ik begin vast met sparen voor als je er vanaf wil haha.
Dank u heren!
@Bob, staat nu rond de 170000km, maar de motor is onder fabrieksgarantie vervangen bij 72000km, dus die heeft net niet een ton gedraaid.
@Bob, staat nu rond de 170000km, maar de motor is onder fabrieksgarantie vervangen bij 72000km, dus die heeft net niet een ton gedraaid.
Net ingereden dus
Ja, en de automaat is nog geen 1000km geleden geheel gereviseerd, dus alles weer lekker fris.
Zeer mooie touring! Al veel aan veranderd zie ik Keep up the good work!
Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW. Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..