Hallo,
Misschien een hele domme vraag maar is het mogelijk om met idrive te bellen zonder bluetooth?
Ik bedoel dan dat er in de middenconsole een snap in houder zit voor mijn iphone maar dat deze dan als vaste carkit werkt en niet via bluetooth?
Alvast bedankt!
iphone gebruiken zonder bluetooth
iphone gebruiken zonder bluetooth
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
- GreyCooperS
- Contacteer:
Re: iphone gebruiken zonder bluetooth
Mmhh. Ik heb zowel een iPhone cradle en BT. Als de BT niet aanstaat, maar de telefoon wel in de houder zit, kan ik niets via iDrive doen. De telefoon wordt dan alleen opgeladen.
Zou kunnen dat als je wel een carkit hebt, maar geen BT deze het dan wel doet?
Zou kunnen dat als je wel een carkit hebt, maar geen BT deze het dan wel doet?
1992 e36 325| Project | Hellrot
1995 e38 750i | Pimp Mobiel | Cosmoszwart Metallic
2002 e39 540i | Touring | Individual | Messing Metallic
2005 e90 330i | M Sport | Daily | Black Sapphire
Dat is inderdaad de vraag
Ik heb wel BT maar dat is de standaard met motorola handset en nu gebruik ik 2 simkaarten.
Werkt wel maar is niet ideaal...
Nu was me opgevallen dat de simkaart niet in de headset zit maar bij de cradle dus de kabels zouden er moeten liggen...

Ik heb wel BT maar dat is de standaard met motorola handset en nu gebruik ik 2 simkaarten.
Werkt wel maar is niet ideaal...
Nu was me opgevallen dat de simkaart niet in de headset zit maar bij de cradle dus de kabels zouden er moeten liggen...
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
- GreyCooperS
- Contacteer:
Ah..je hebt een BMW telefoon erin zitten...maar die kun je dus niet bedienen via iDrive wanneer je BT uit staat? Als je een 2e tel op BT hebt gepaird, kan ik me voorstellen dat je BMW telefoon niet zichtbaar is in idrive..
1992 e36 325| Project | Hellrot
1995 e38 750i | Pimp Mobiel | Cosmoszwart Metallic
2002 e39 540i | Touring | Individual | Messing Metallic
2005 e90 330i | M Sport | Daily | Black Sapphire
Toch wel want ik gebruik de headset niet (sterker nog ligt niet in de auto) en gebruik dus allen de simkaart dia chter de cradle in de middenconsole zit.
Ik wil dus het liefst de BT niet gebruiken aangezien ik dan de module moet vervangen.
Ik wil dus eigenlijk een vaste carkit voor mijn Iphone maken in de middenconsole en deze dan toch via de idrive bedienen.
Ik zie nu ook dat ik de vraag niet zo duidelijk heb gesteld
Ik wil dus het liefst de BT niet gebruiken aangezien ik dan de module moet vervangen.
Ik wil dus eigenlijk een vaste carkit voor mijn Iphone maken in de middenconsole en deze dan toch via de idrive bedienen.
Ik zie nu ook dat ik de vraag niet zo duidelijk heb gesteld