Ik snuffel al een tijdje rond op dit forum, en besloot om ook mijn bmw eens te showen

Het betreft een E36'er uit '94 met een 1,6L m43 motor, en ja soms mis je wat extra vermogen maar ik vermaak me prima!
In april 2009 haalde ik mijn rijbewijs, en schafte meteen een BMW aan. Ik ben altijd gek geweest op dit merk en toen ik bij een lokale garage op een auto stuite met de 3 bekende letters was ik al meteen verkocht. Het werdt toen een groene 316 Compact uit '98 met 210.xxx op de teller, na 2 maand kwamen er toch problemen en bleek dat de Beemer verkloot was door de vorige eigenaar( voornamelijk de motor ). Toen dit duidelijk was ben ik eigenlijk meteen gaan zoeken naar een vervanger wat natuurlijk weer een BMW moest worden, dezelfde week liep ik in een Showroom tegen mijn huidige BMW aan en deze toen ook maar meteen gekocht ( ook vanwege de hoge inruil prijs ).
Na een kleine 3 maand nadat ik mijn rijbewijs haalde, reed ik dus nu in een BMW E36 Coupè uit '94 met wederom een 1,6L M43 motor. Het was snel duidelijk dat dit een veel betere aankoop was, en alleen al omdat dit een Coupe was die ik persoonlijk mooier vind dan een compact. Maar ook is deze BMW veel beter verzorgd door de vorige eigenaar. Zo heeft ze altijd keurig haar beuren gehad en zitten de boekjes er bij, + rerserve sleutels, geen roest!!
Hieronder even een paar foto's van de aanschaf en een van de Compact.

Toch was ook dit best wel een leuke auto.

Hierboven de foto's van de huidige BMW in juli 2009
Voor iedereen het gaat zeggen de M

Toen ik de auto net had, waren er hele plannen om de BMW naar mijn smaak te maken. Zoals M3 uitvoeren, verlagen, andere velgen, nieuwe lampen voor/achter, bumpers bij-spuiten, Sub/audio en vele andere mooie dromen.
Ik heb in een jaar niet alles kunnen doen, en van enkele plannen ben ik afgestapt. Maar naar mijn mening heb ik er toch een leuke auto van gemaakt. Alles wat ik gedaan heb heb ik ook zelf gedaan.
Eerst even dit, ik had het beestje noch maar net, toen ik 2 beestjes op de snelweg aanreed ( 2 houtduiven ) Gevolg een toch best redelijke schade

Picaa's van de schade, en de kat die de restjes wel intresant vond

Dan nu even de foto's van hoe de auto er nu bij staat.( Feb 2011 )

Wie opgelet heeft kan toch genoeg verschillen ontdekken

Nieuwe Logo's rondom
Witte knippers
Rood/witte achterlampen
Onderbumpers gespoten
Difuser
Sport demper.
De lenzen uit de koplampen gehaald, lijkt wel apart ( lenzen nog aanwezig :p )
Spoiler
Velgjes 17 Inch BMW M Contour
Stukje onderhoud tot nu
2 nieuwe Monroe schokbrekers achter,
Koelslang vervangen,
lekke remcilinder achter,
verroeste remleiding koppelstukjes,
nieuwe fusee,
nieuwe remblokken en schijven
Andere L-MM
Nieuwe bougies
Andere bobine
Nieuwe thermostaat
Nieuw benzine filter
Ook zijn de kleine en grote beurten niet vergeten
En ze is in Februari 2011, 17 jaar geworden!!
Ik hoop dat jullie mijn BMW kunnen waarderen