zwarte velgen
zwarte velgen
iemand die soms fotos heeft van een titan silver sedan met zwarte velgen met gepolierde boord
grtn danny
grtn danny
Re: zwarte velgen
bedankt voor de link ,staan prachtige wagens op amaai ,maar vind gene met zwarte velgen :?
grtn danny
grtn danny
Dat kan ik me niet voorstellen .. Maar kijk anders eens op E46Fanatics.com |p
heb er idd gevonden en oogt toch niet zo mooi als ik dacht ,alvast bedankt voor de info :L
ben aan het twijfelen kan echte m velgen kopen kosten ongeveer een 4000 euro (in belgie) ,van een vriend van mijn broer deze velgen hebben mischien hooguit 7000 km gebold en deze persoon is echt een maniak .
het gaat om de volgende velgen 8x 18 duim vooraan 225/45/18 ,achteraan 8.5x18 255/35/18 met dunlop sportmax banden

dat is mijn broer zijn wagen was wel nog niet verlaagt en et waarde klopte voor hem ook niet ,ik kan deze velgen kopen voor 1000 euro .........wat zouden jullie doen replicas of deze ;(
grtn danny
ben aan het twijfelen kan echte m velgen kopen kosten ongeveer een 4000 euro (in belgie) ,van een vriend van mijn broer deze velgen hebben mischien hooguit 7000 km gebold en deze persoon is echt een maniak .
het gaat om de volgende velgen 8x 18 duim vooraan 225/45/18 ,achteraan 8.5x18 255/35/18 met dunlop sportmax banden

dat is mijn broer zijn wagen was wel nog niet verlaagt en et waarde klopte voor hem ook niet ,ik kan deze velgen kopen voor 1000 euro .........wat zouden jullie doen replicas of deze ;(
grtn danny
Nieuw? Want ze zijn voor minder ook wel te vinden, in zeer goede staat!
Maar als ze zo goed als nieuw zijn, zou ik het doen! En dan OEM.
Maar als ze zo goed als nieuw zijn, zou ik het doen! En dan OEM.
ja is iemand die bmw cabrio heeft en is nu 6 jaar oud en 20000km heeft ,heeft deze velgen tegen de 4000 euro betaald met banden inbegrepen bij bmw is nu al bezig met het derde paar velgen te steken .
deze velgen staan zelf niet te koop ,maar omdat het voor mijn broer is wil hij ze mij toch verkopen en laten voor 1000 euro
ja als je de forum en verkoops sites zoekt zie je dat in nederland alles goedkoper is en veel meer keuze tweedehands
grtn danny
deze velgen staan zelf niet te koop ,maar omdat het voor mijn broer is wil hij ze mij toch verkopen en laten voor 1000 euro
ja als je de forum en verkoops sites zoekt zie je dat in nederland alles goedkoper is en veel meer keuze tweedehands
grtn danny
alvast bedankt voor de snelle reakties ga deze nemen denk ik ,zal voor half mei zijn en dan eveneens verlagen ,eerst moterkap laten spuiten zit deukje naast het logo en ja is niet mooi he
grtn danny
grtn danny