met dit koude weer heb ik wat kraakjes volgens mij bij mijn ramen,zou dat komen omdat de coupe's geen bovenste deurdeel hebben?
er zit natuurlijk wel meer beweging in als bij een sedan,heeft iemand daar ook soortgelijke ervaringen mee?
en wat zou daar evt aan te doen zijn?
gr hans
kraakjes met dit weer van mijn coupe
Re: kraakjes met dit weer van mijn coupe
Dit heeft inderdaad met de afdichting van de deuren te maken bij een coupe die anders zijn als bij een Sedan..
Je kunt hooguit de deurrubbers insmeren met vaseline om kraken te voorkomen, zou ik sowieso doen ivm de vorst
Meer kun je niet echt doen volgens mij, je hoort ook de wind nog wat meer fluiten als het hard waait buiten, we willen dan wel sportief in een Coupe rijden maar dit krijg je er helaas bij, zelf stoor ik me niet aan die kraakjes want ik weet waar het vandaan komt..
Je kunt hooguit de deurrubbers insmeren met vaseline om kraken te voorkomen, zou ik sowieso doen ivm de vorst

Meer kun je niet echt doen volgens mij, je hoort ook de wind nog wat meer fluiten als het hard waait buiten, we willen dan wel sportief in een Coupe rijden maar dit krijg je er helaas bij, zelf stoor ik me niet aan die kraakjes want ik weet waar het vandaan komt..
NIET met vaseline, dat is een korte termijn oplossing en zal op termijn alleen maar meer schade aanrichten. Je moet iets hebben op siliconenbasis!
- Dominic-Breda
Om eerlijk te zijn ik smeer ook mijn deurrubbers met vaseline.
Is dit spul beter dan vaseline ?
Is dit spul beter dan vaseline ?
Laatst gewijzigd door Gast op 03 dec 2010, 19:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Citaat verwijderd, zie forumregels m.b.t. citeren
Reden: Citaat verwijderd, zie forumregels m.b.t. citeren
Mij hebben ze oke wax aangeraden om de rubbers soepel te houden.
Nog niet geprobeerd, want te koud om buiten te gaan lopen smeren
Gekocht want deurrubbers invetten zou ook helpen tegen windgeruis bij de deur/A-stijl???
Nog niet geprobeerd, want te koud om buiten te gaan lopen smeren

Gekocht want deurrubbers invetten zou ook helpen tegen windgeruis bij de deur/A-stijl???