Uitlaat E46 4cil
Uitlaat E46 4cil
Ik wil een oplossing voor de uitlaat van een 4cil, wil graag een dubbele ipv enkele.
Maar wat komt in de buurt van OEM? Lijkt me niet dat je een 6cil einddemper kan plaatsen?
Al even gekeken bij EPS, maar weet niet of het wat is;
Magnex-sporteinddemper met twee gepolijste uitgangen van 76 mm.
Prijskaartje: 365,- exclusief BTW.
Maar wat zijn de std. maten van de uitgangen van een 6cil einddemper? of van een 6cil einddemper met sierstukken?
Wil ondanks dat ik verander, toch zo OEM mogelijke look houden. Iemand suggesties?
Maar wat komt in de buurt van OEM? Lijkt me niet dat je een 6cil einddemper kan plaatsen?
Al even gekeken bij EPS, maar weet niet of het wat is;
Magnex-sporteinddemper met twee gepolijste uitgangen van 76 mm.
Prijskaartje: 365,- exclusief BTW.
Maar wat zijn de std. maten van de uitgangen van een 6cil einddemper? of van een 6cil einddemper met sierstukken?
Wil ondanks dat ik verander, toch zo OEM mogelijke look houden. Iemand suggesties?
Re: Uitlaat E46 4cil
Graag zou ik van een 6cil eigenaar willen weten wat de maat is van hun einddemper, met en zonder sierstuk.
Misschien dat ik gewoon een sierstuk laat maken, en die op de bestaande laat lassen.
Misschien dat ik gewoon een sierstuk laat maken, en die op de bestaande laat lassen.
Dat is niet OEM.Dnl schreef:Graag zou ik van een 6cil eigenaar willen weten wat de maat is van hun einddemper, met en zonder sierstuk.
EPS is ook niet OEM, maar wel op maat zoals je het wilt en zeker goed
Jongens, lees even voordat je reageert! Dat dit niet OEM is, snap ik zelf ook wel . Gaat erom dat ik geen tjoening geval wil worden, maar dat het juist zo origineel mogelijk oogt.Wil ondanks dat ik verander, toch zo OEM mogelijke look houden.
Met wat laswerk past een OEM 6cil demper gewoon hoor.... (h)
www. M3 register .nl
Zit er geen verschil tussen? Behalve dan dat de 6cil er 2 pijpjes heeft en een 4cil 1?
En wat komt er qua laswerk bij te kijken? wat moet allemaal veranderd worden?
En wat komt er qua laswerk bij te kijken? wat moet allemaal veranderd worden?
Er zijn allemaal van die verloopstukken te krijgen die er gewoon tussen te zetten zijn, met wat klein pas en meet werk past het gewoon, na wat las- en slijp werk.
Een goede lasser kan het zo doen.
Een goede lasser kan het zo doen.
www. M3 register .nl
Nee, maar wil van me enkele pijp af.330dM schreef:Is je uitlaat stuk? :?
Ik zal EPS deze week eens bellen, of hun een bestaande 6cil aankunnen passen.
Beste, mooiste en origineelste in natuurlijk gewoon een OEM 6cil pijp. Desnoods het OEM chroom dubbel sierpijpje er overheen en klaar is kees.
www. M3 register .nl
Morgen eerst dan maar Dparts bellen, en daarna opzoek naar een lasser binnen de vriendengroep.
Anders EPS maar even bellen, die doen het in een paar uur.
Anders EPS maar even bellen, die doen het in een paar uur.
Niet verlaagd
Uitlaat is percies wat ik zoek!
Uitlaat is percies wat ik zoek!
Dnl, bekijk dit is,
http://www.ruha.nl/bastuck/images/produ ... 23i_54.pdf is dit wat je zoekt????
http://www.ruha.nl/bastuck/images/produ ... 23i_54.pdf is dit wat je zoekt????
Ogen me te groot, ik heb autospin ook even gemaild als hun iets hebben liggen.
Zoals het nu lijkt, gewoon een 6cil OEM einddemper met sierpijpjes.
Zoals het nu lijkt, gewoon een 6cil OEM einddemper met sierpijpjes.
Ik ga binnenkort weer naar wat sloperijen in DLD, zal eens kijken, neem ik er zelf ook eentje mee (h)
www. M3 register .nl