storingslampje
-
storingslampje
Hallo
even een korte vraag aan de mede e46 rijders
ik heb een e46 van 98 328i waarvan het storingslampje met geen mogelijkheid aan te krijgen is, ik wil dat ding graag eens aan zien want volgens mij is het dashboard defect.
Als ik het contact aan zet gaan er allerlei lampjes ter controle even branden maar niet het bekende gele motorstoringslampje, ook als ik expres stekkers e.d onder de motorkap eraf haal en start gaat het lampje niet aan, als ik de auto dan uitlees staan er wel gewoon foutcodes in, dan hoort het storingslampje ook aan te zijn lijkt mij.
Is er iemand die zou willen opletten of het storingslampje aan gaat als je het contact aan zet?
alvast bedankt.
even een korte vraag aan de mede e46 rijders
ik heb een e46 van 98 328i waarvan het storingslampje met geen mogelijkheid aan te krijgen is, ik wil dat ding graag eens aan zien want volgens mij is het dashboard defect.
Als ik het contact aan zet gaan er allerlei lampjes ter controle even branden maar niet het bekende gele motorstoringslampje, ook als ik expres stekkers e.d onder de motorkap eraf haal en start gaat het lampje niet aan, als ik de auto dan uitlees staan er wel gewoon foutcodes in, dan hoort het storingslampje ook aan te zijn lijkt mij.
Is er iemand die zou willen opletten of het storingslampje aan gaat als je het contact aan zet?
alvast bedankt.
Re: storingslampje
bij mij gaat hij aan bij het op contact zetten.
-
ah bedankt voor de moeite, denk dat mijn dashboard dan toch defect is.
Laatst gewijzigd door mechanic01 op 13 dec 2010, 07:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik heb een 318i van 1998 en mijn motor managment lampje brand ook niet wanneer ik m op contact zet.
Echter doet hij het wel wanneer ik de lampjes laat branden via m'n laptop. Misschien dat het pas vanaf een
bepaald bouwjaar is dat dat lampje gaat branden bij contact aan.
Echter doet hij het wel wanneer ik de lampjes laat branden via m'n laptop. Misschien dat het pas vanaf een
bepaald bouwjaar is dat dat lampje gaat branden bij contact aan.
-
dat zou ook wel kunnen mijne is ook van 1998
Bij mijn ´99´er brandde het lampje op contact wel 

Misschien is het mogelijk om door iemand de dashboard lampjes te laten testen,dan weet je of er iets defect is of niet.

- Spoiler: Laat zien
- Edit:
- er is zelfs een heel topic over
http://www.bmwportal.nl/post235.html#p235
thnx DV
320dMtech Y2K.11 | lid #100 |
|

Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
-
he bedankt, ga hier even mee aan de gang
-
het dagteller knopje werkt ook niet aan mijn dashboard dus kom niet in dat menu.
heb de teller al opengemaakt en zie duidelijk dat het knopje op de printplaat niet word ingedrukt door het sprietje van de dagteller.
Ik ga maar eens informeren voor een revise tellerbak of nieuwe, wil gewoon dat het allemaal werkt.
lampje hoort ook gewoon te branden, en brandt bij mij niet.
heb de teller al opengemaakt en zie duidelijk dat het knopje op de printplaat niet word ingedrukt door het sprietje van de dagteller.
Ik ga maar eens informeren voor een revise tellerbak of nieuwe, wil gewoon dat het allemaal werkt.
lampje hoort ook gewoon te branden, en brandt bij mij niet.