Inbouw navigatie E36

Alles met betrekking tot audio/video, iPod aansluitingen en navigatie.
mirabeau

Inbouw navigatie E36

Bericht door mirabeau » 14 dec 2010, 21:25

Hallo bm´ers :)

Ik heb sinds kort een becker traffic aangeschaft, dit om de volgende redenen:
+simpel & strak
+ingebouwde navigatie

Maar het probleem waar ik nu mee zit is de bedrading. Ik heb geen flauw idee hoe ik bijvoorbeeld de ingebouwde gps kan plaatsen.Ook wil ik een AUX in kabel ergens plaatsen... Moet ik hiervoor de hele dashboard loshalen of hoe moet dat precies ? Ik heb hier ook totaal geen verstand van, dus als iemand mij op weg kan helpen, graag.

ps. ik ben wel technisch dus met een soort van handleiding gaat het wel lukken. :?

Verheeske

Re: Inbouw navigatie E36

Bericht door Verheeske » 26 dec 2010, 10:21

Afbeelding zoiets?? of in ieder geval iets dat gewoon in het slot van de radio past?

de ingebouwde GPS zal wel een losse antenne hebben denk ik??? die zul je ergens in je dashboard moeten leggen. mocht het bereik dan niet genoeg zijn wellicht zelf op het dashboard.

een aux kabel kun je van alles mee doen. afhankelijk van wat jij wilt natuurlijk. Wil je die kabel in het dashboardkastje uit laten komen, of onder de radio in het bakje voor de schakelpook.... Alles kan. Want alles kan los als het moet :+

Met iet wat meer info over wat voor kabels je niet precies weet kwijt te kunnen. en waar je wat wilt hebben kunnen wij je vast wel even goed op weg helpen :)
-- Houdoe wanne --

Burrito
Contacteer:

Bericht door Burrito » 04 feb 2011, 08:31

mocht het nog nodig zijn:
je kan het paneel onder het stuur los halen en dan kan je met je hand tussen de kabels en luchtslangen door net in de ruimte van de radio komen (voor kabels).
Ik heb zelf net een pioneer radio geinstalleerd met een losse module voor de radio ontvangst, die paste niet achter de radio dus die heb ik onder het stuur gelegd.
[E36] 325i Cabrio

rajino

Bericht door rajino » 14 feb 2011, 17:48

ingebouwde gps moet je plaatsen waar normaal gesproken het alarm ook zit. ergens dicht bij het (voor)raam zodat hij snel kan zoeken/wisselen van plaatsen.
aux in kabel zou ik zelf als ik jou was, netjes inbouwen en die via het dashboard kastje uitlaten komen.
zodat deze mooi weggewerkt is.
bmw e36 318is coupe, voorheen: 316i sedan, 318i sedan, 320 aut vanos coupe.

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E36) Audio en navigatie”