Inbouw DIN radio ipv business
Inbouw DIN radio ipv business
Omdat ik in mijn e90 uit 2005 maar de eenvoudigste business radio heb, waarvan ik de aux-in nog niet eens krijg geactiveerd, denk ik er over mijn pioneer met bluetooth in te bouwen. Ik heb al gezien dat je voor ongeveer EUR 15 een adapterraampje kunt kopen.
Ik heb een vraag over de kabelboomadapter naar iso, kan ik een goedkope quadlock adapter gebruiken, of moet ik een dure nemen,vanwege de can bus? Ik heb geen stuurbediening en telefoonvoorbereiding, ik heb wel een aux-in plug onder de armsteun.
Wie heeft hier ervaring mee, en eventueel tips waar je het handsfreemicrofoontje het best kunt monteren. Wie kan fotos van zijn geinstalleerde din radio laten zien
Ik heb een vraag over de kabelboomadapter naar iso, kan ik een goedkope quadlock adapter gebruiken, of moet ik een dure nemen,vanwege de can bus? Ik heb geen stuurbediening en telefoonvoorbereiding, ik heb wel een aux-in plug onder de armsteun.
Wie heeft hier ervaring mee, en eventueel tips waar je het handsfreemicrofoontje het best kunt monteren. Wie kan fotos van zijn geinstalleerde din radio laten zien
6 cylinders horen in lijn te staan!
Re: Inbouw DIN radio ipv business
Wellicht dit iets voor je ?
Ebay
Ebay
Niet gek, maar ik zie er niet bij staan of ze die ook voor de e90 hebben.
Bovendien heb ik uit een vorige auto nog een Pioneer Bt55 over, en ik gebruik voor de enkele keer dat ik een navigatie nodig heb een losse tomtom.
Bovendien heb ik uit een vorige auto nog een Pioneer Bt55 over, en ik gebruik voor de enkele keer dat ik een navigatie nodig heb een losse tomtom.
Zelf heb ik onlangs een "BMW Navigation Portable Pro 3rd Generation" gekocht (een Garmin Nüvi 3790) omdat die portable is en toch wel een stukje goedkoper is dan een volledige inbouw. Er bestaan echter wel hele mooie Multi media / Navigatie systemen voor inbouw ook voor de E9x serie, kijk maar eens naar o.a. deze link:
http://www.schmiedmann.de/3_series/E91/ ... tm#1937875
http://www.schmiedmann.de/3_series/E91/ ... tm#1937875
ja, er is veel moois te krijgen en je kunt het zo duur maken als je wilt!
Maar ik wil alleen maar een Pioneer bluetooth radio inbouwen, die ik al heb.
Werkt dat met een eenvoudig kabeladaptertje of moet ik daarvoor de dure can bus variant nemen?
Maar ik wil alleen maar een Pioneer bluetooth radio inbouwen, die ik al heb.
Werkt dat met een eenvoudig kabeladaptertje of moet ik daarvoor de dure can bus variant nemen?
Is het je nog gelukt marcelgt? Zit namelijk met hetzelfde probleem.
Laatst gewijzigd door Gast op 20 apr 2012, 15:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Citaat van voorgaand bericht verwijderd, zie forumregels m.b.t. citeren
Reden: Citaat van voorgaand bericht verwijderd, zie forumregels m.b.t. citeren
Ik heb een 2dehands radio professional ingebouwd en nu werkt mijn aux in. Dat bluetooth verhaal heb ik achterwege gelaten, ik bel bijna nooit in de auto.