Nou, na veel zoeken heb ik geloof ik toch wel een van de mooiste velgen gevonden die mijn zwarte bimmer kan hebben:
Nu zijn dit uiteraard echte Alpina's, en die zijn way too expensive voor mij.. weet iemand of er ook ergens imitatievelgen van deze geslaagde zwarte Alpina's met rode rand zijn..? Zo niet.. begint de zoektocht hier voor mij..
@ dnl: ik heb op marktplaats gekeken, weet echt niet waar je dan die verschillende kleuren uit zou kunnen kiezen, het is allemaal lichtmetaal kleur heb ik het idee..
@Bertus: Replica's was ik al van plan.. maar het coaten.. is dat kwalitatief goed en waar zou ik dat kunnen laten doen.. en kan ik dan ook zo'n rood randje erbij doen??
Waarbij de tweede misschien iets minder geschikt is voor een rood lijntje, omdat die al een mooi gepolijst randje heeft... Wat overigens ook ziekelijk mooi kan staan bij een zwarte auto, kijk maar maar naar die van Mpower72
[quote="DonB
@Bertus: Replica's was ik al van plan.. maar het coaten.. is dat kwalitatief goed en waar zou ik dat kunnen laten doen.. en kan ik dan ook zo'n rood randje erbij doen??
[/quote]
Een goede poedercoating ligt der retestrak op en tegenwoordig kunnen ze hem ook van voldoende glans voorzien.
Okay dan.. en weet iemand een goed adresje voor coating, + kan er dan ook zon rode rand bij gecoat worden?? Die van 95 kan wel eens mooier zijn als er gecoat gaat worden dan die van 96, die van 96 is standaard wel mooier vind ik.