cadan as coupe en sedan verschil in lengte?
cadan as coupe en sedan verschil in lengte?
beste mensen ik heb een bmw 325 gekocht
het is een 320 maar ligt een 325 vanos blok in nou is tegen mij gezegd dat er een andere aandrijfas onder moet want die er nu onder zit is van een coupe maar hij rijd wel gewoon.
dus vroeg me af wat is het verschil tussen de aandrijfas van de coupe en de sedan ? ze zeiden tegen mij dat deze van de sedan langer is ?
graag jullie mening gr rocky
het is een 320 maar ligt een 325 vanos blok in nou is tegen mij gezegd dat er een andere aandrijfas onder moet want die er nu onder zit is van een coupe maar hij rijd wel gewoon.
dus vroeg me af wat is het verschil tussen de aandrijfas van de coupe en de sedan ? ze zeiden tegen mij dat deze van de sedan langer is ?
graag jullie mening gr rocky
Re: cadan as coupe en sedan verschil in lengte?
Wordt op prijs gesteld dat je je eerst even voorsteld.
En het is een 320 ? Staat dat op kenteken? Zeker de moeite om dit even om te zetten bij de RDW. Mocht je een ongeluk krijgen is dit zeker een punt waar de verzekering absoluut niet blij mee is.
Het andere antwoord heb ik helaas niet voor je,
En het is een 320 ? Staat dat op kenteken? Zeker de moeite om dit even om te zetten bij de RDW. Mocht je een ongeluk krijgen is dit zeker een punt waar de verzekering absoluut niet blij mee is.
Het andere antwoord heb ik helaas niet voor je,
Hey beever,
Cardan as van een 320i coupe en sedan zijn allebij hetzelfde.
Misschien dat er kwa sterkte en dikte verschil in zit dit weet ik niet maar als je er al gewoon mee rijdt en je geen mankementen hebt zou ik het gewoon gokken.
Groetjes Jeffrey
Cardan as van een 320i coupe en sedan zijn allebij hetzelfde.
Misschien dat er kwa sterkte en dikte verschil in zit dit weet ik niet maar als je er al gewoon mee rijdt en je geen mankementen hebt zou ik het gewoon gokken.
Groetjes Jeffrey
beste mensen
de bmw is een 320 ja op kenteken geen 325
ik vond het van de cadanas al een vaag verhaal dus ik ga eens kijken onder de auto of ik wat vreemds zie
maar tegen mij is gezegd dat hij gewoon rijd ermee.
groeten rocky.
de bmw is een 320 ja op kenteken geen 325
ik vond het van de cadanas al een vaag verhaal dus ik ga eens kijken onder de auto of ik wat vreemds zie
maar tegen mij is gezegd dat hij gewoon rijd ermee.
groeten rocky.
www.bmwfans.info of www.realoem.com ff de artikelnummers vergelijken....
-- Houdoe wanne --
bedankt voor de reactie.
ik heb de artikelnrs vergleken en ze zijn hetzelfde dus er zit idd geen verschil in bvd rocky.
ps weet iemand of een 325 goed loopt op gas? het is een vanos blok.
ik heb de artikelnrs vergleken en ze zijn hetzelfde dus er zit idd geen verschil in bvd rocky.
Op gas moet je koken
kon het niet laten
Zal vast goed lopen maar wat doen de kleppen geen ervaring mee maar waarom zou je er aan beginnen weegt het op tegen de kosten van een inbouw?
Zou voor jezelf even een kostenplaatje maken en dan kijken of het daadwerkelijk de moeite is.

Zal vast goed lopen maar wat doen de kleppen geen ervaring mee maar waarom zou je er aan beginnen weegt het op tegen de kosten van een inbouw?
Zou voor jezelf even een kostenplaatje maken en dan kijken of het daadwerkelijk de moeite is.
zou het zonde vinden,beever325 schreef:bedankt voor de reactie.
mijn oom zijn vorige auto was ook op gas, had hier veel problemen mee (haperend systeem, soms ook nietwerkend)
plus dat de gasprijs volgens hem ook flink aan het stijgen was de laatste tijd, en het voordelige er langzaamaan ook vanafging.
Dan heb ik ook nog gehoord, dat je blok op gas, veel minder lang mee zal gaan in vergelijking met benzine/diesel
ik zou het afraden iniedergeval!
>>>>Showroom E36's<<<<
Als je motor aangepast is voor gas loopt het eerder meer dan minder op gas ten opzichte van benzine.
De motor blijft inwendig veel schoner op gas bijna geen aanslag op de motor onderdelen en dergelijke.
Maar is het de moeite waard dat is iets dat je voor jezelf moeten berekenen voordat je er aan begint.
De motor blijft inwendig veel schoner op gas bijna geen aanslag op de motor onderdelen en dergelijke.
Maar is het de moeite waard dat is iets dat je voor jezelf moeten berekenen voordat je er aan begint.
- johan-meijerink
- Contacteer:
je hebt een 325 en je zoekt na een cardanas van een 320?
meet het voorste stuk maar eens op
vanaf de versnellingsbak tot aan spievertanding ... deze verschilt wel is ..
meet het voorste stuk maar eens op

vanaf de versnellingsbak tot aan spievertanding ... deze verschilt wel is ..