3 oude en 1 nieuwe injector

Voor alle technische vragen over de BMW 3 Serie
Richie
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 dec 2010, 21:17
Locatie: Kortrijk België

3 oude en 1 nieuwe injector

Bericht door Richie » 16 jan 2011, 23:51

Ik heb een 320D automatic met 196000km op de teller en deze trilt enorm bij stationair toerental (+/- 700tr/min) Een zestal maanden geleden hebben ze in de garage een injector vervangen. Enkele maanden later viel ook de injectiepomp volledig uit en m'n auto moest getakeld worden. Nu met de herstelde pomp trilt hij nog steeds en ook tijdens het rijden. Kan dat door het verschil in slijtage komen (3 oude en 1 nieuwe injector)? Iemand een idee?
BMW, eens rijdt u er mee

Jekke
Berichten: 18
Lid geworden op: 28 nov 2009, 09:46

Re: 3 oude en 1 nieuwe injector

Bericht door Jekke » 17 jan 2011, 08:25

Ik had hetzelfde probleem. Bij uitlezen bij de dealer dacht men toen ook aan een kapotte injector, maar na een grondige diagnose bleek dat de beide motorsteunen versleten waren. Ik heb ze sinds enkele dagen laten vervangen en het probleem is volledig verholpen! :)

Griffendahl

Re: 3 oude en 1 nieuwe injector

Bericht door Griffendahl » 17 jan 2011, 08:37

Motorsteunen merk je ook vooral bij het op laten komen van de koppeling. Maar op zich zou het niet vreemd zijn als je bij 196.000km een keer nieuwe motorsteunen moet hebben.

Gebruikersavatar
Fabian79
Berichten: 4922
Lid geworden op: 17 dec 2008, 18:12

Re: 3 oude en 1 nieuwe injector

Bericht door Fabian79 » 17 jan 2011, 16:32

Zeker met de hoge koppels die de t.diesels tegenwoordig halen
E30 325i cabrio :)klik voor showroom
Afbeelding

aahhhhhh een classics gedeelte ;)

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Techniek”