I drive knop versleten?
I drive knop versleten?
Nu komt het weleens regelmatig voor dat wanneer ik entertainment kies 9die duidelijk het vaakst gebruikt wordt ) het niet doet.
Dan moet ik soms wel 5x naar beneden drukken wil hij het doen. Het vreemde is dat de knop meestal daarna naar beneden het wel gelijk doet.
Naar de overige kanten heb ik geen probleem verder
Dan moet ik soms wel 5x naar beneden drukken wil hij het doen. Het vreemde is dat de knop meestal daarna naar beneden het wel gelijk doet.
Naar de overige kanten heb ik geen probleem verder
- M - 19" Vertini magic concave - Eibach Pro kit -
- golden brake calipers - M5 Brakes - Carbon details - SMG Shift paddles
Dark knight edition

Dark knight edition

Re: I drive knop versleten?
Heb al meer gehoord dat de i drive het soms laat afweten bij e 90 type

e 46 M3 van 2001
e 92 335i performance
e 30 325i van 1988 Deep purple Verkocht
Linkje naar mijn M3 viewtopic.php?f=29&t=10744
In men 7 serie begon hij dit ook te vertonen bij mij was het alleen effe weer invette je kan hem los klikken pas wel op anders breken de klikkertjes en kan je hem niet meer vast zetten bij mij was gewoon het vet vuil en na het schoonmaken had ik geen last meer die van mij ging ook soms met vertraging uit zijn klik
Dus de idrive knop kanje er gewoon voorzichtig af trekken/klikken zonder interieurlijst los te maken?
- M - 19" Vertini magic concave - Eibach Pro kit -
Dark knight edition

Dark knight edition

idrive knop gewoon naar boven trekken.
Maar het vuilprobleem is daarmee niet opgelost... het vuil gaat juist daaronder en daarin zitten.
Bij de E60 is "grondig schoonmaken" pas mogelijk bij het losschroeven van de idrivecomputertje.
En die zit van onder af vastgeschroefd.... dus moet je het hele tussenstuk (middenconsole?) losgemaakt worden
(inclusief de pook en de handrem).
Best een karweitje.
Kennis van me had een bak koffie over zijn idrive laten morsen. En alles zat nadien vastgeplakt.
Dus... daarom.. wordt er niet gegeten en gedronken (indien mogelijk) in mijn auto.
Maar het vuilprobleem is daarmee niet opgelost... het vuil gaat juist daaronder en daarin zitten.
Bij de E60 is "grondig schoonmaken" pas mogelijk bij het losschroeven van de idrivecomputertje.
En die zit van onder af vastgeschroefd.... dus moet je het hele tussenstuk (middenconsole?) losgemaakt worden
(inclusief de pook en de handrem).
Best een karweitje.
Kennis van me had een bak koffie over zijn idrive laten morsen. En alles zat nadien vastgeplakt.
Dus... daarom.. wordt er niet gegeten en gedronken (indien mogelijk) in mijn auto.
BMW Blijf Maar Werken; maar dan is je geld goed besteedt!
@Ralph kom jij nooit bij een Mac Drive ofzo ....
Zelf heb ik er ook aan als er gedronken of gegeten word hoor echt en men vriendin neemt dat nooit zo serieus maar als ze een kruimelt van een koekie word ik al giftig en dan maar zeggen stel je niet zo aan het is maar een gebruiksvoorwerp dan denk ik wel is vaak van begin jij nou maar is elke daar 10 km telopen naar je werk inplaats van dat ik je elke ochtend netjes afzet....
Ze zeggen wel is over mannen dat de liefde door de maag gaat.... tuurlijk

Zelf heb ik er ook aan als er gedronken of gegeten word hoor echt en men vriendin neemt dat nooit zo serieus maar als ze een kruimelt van een koekie word ik al giftig en dan maar zeggen stel je niet zo aan het is maar een gebruiksvoorwerp dan denk ik wel is vaak van begin jij nou maar is elke daar 10 km telopen naar je werk inplaats van dat ik je elke ochtend netjes afzet....
Ze zeggen wel is over mannen dat de liefde door de maag gaat.... tuurlijk
Vrouwen hebben vaker niet zoveel op met auto's. Als je daarin tegen koffie of koek over haar nieuwe jurk morst, zijn de rapen gaar.
Probeer maar eens Alibali. Haha

Probeer maar eens Alibali. Haha
Ja of ik doe bij regen en zei wint gewoon der raampie open heb ik er voor over is tie gelijk aan de binne kant gewasse