Echter loopt ik tegen een probleem aan, daarom even kort voorstellen dan weten jullie in ieder geval wie ik ben.
Ik ben Tom 28 jaar en kom uit het zuiden des lands.
Ik heb onlangs een E46 coupe 328 aut gekocht.
Afgelopen week een leren M3 interieur er ingezet incl zwarte hemel en nog wat kleine dingen.
Echter nu loop ik tegen het volgende aan:
Ik heb een professional radio, met 3 weg speakers in de voordeuren, en speakers in de panelen achter en 2 x in de hoedenplank.
Plus een versterker achter in de koffer ( het bmw HIFI geluid )
Nu heb ik mijn speakers overgezet op de nieuwe deur panelen die bij het M3 inteireur horen, echter nu heb ik in eens geen hoge en midden tonen meer, Dus alleen de speakers onder in de deuren links en rechts en de 2 speakers van de hoedenplank doen het.
De midden en hoge tonen speaker van de panelen voor en achter ( met het blauwe stekkertje ) doen niets meer.
Instellingen op de radio staan goed, speakers zelf doen het gewoon ( los getest ) , alleen komt er geen signaal op de kabel in de auto lijkt het.
Ik heb geen kabel geraakt met b.v. de schroeven van de deur panelen, voor zo ver ik kan beoordelen, wat stuur het signaal aan naar de speakers de radio of de versterker ?
Als ik de grote kabel van de versterker los maak links achterin de koffer, heb ik helemaal geen geluid meer.
Hebben de speakers aparte modules waarvan de hoge/midden nu stuk kan zijn ? en waar zit deze in/op de radio of in de versterker.
Toen ik het M3 interieur ging halen deden de speakers het nog alle, het enige wat er even uit is geweest is de ECC.
Ook zie ik geen losse kabels achterin de radio.
Heeft iemand enig idee, :?
Ik hoor het graag, binnenkort volgen dan de foto's en details van de auto etc.

Groeten Tom.