tommy_hf schreef:succes met de repairs, heeft de garage dat gewoon niet werkend gelaten?
Wel jammer natuurlijk als allerlei dingen niet werken terwijl de auto nog weinig gelopen heeft.
Bumpertje misstaat niet idd, nog even schermen, kapje en koplampen en hij oogt gewoon fris.

Zilver is ook erg makkelijk als je geen poetser bent

Haha ja dankje wel gaat helemaal goed komen, nou ik heb de auto particulier gekocht, maar hij gaat nog wel voor controle naar de bmw dealer(de beier), me vader koopt zijn bmw's altijd daar, en hebben er goede ervaringen mee.
Alle draagarm rubbers worden nog vervangen(zit altijd wel iets speling op, liever gelijk nieuw zijn de kosten niet).
Maar het is iets met de electronica, maargoed ik denk dat ze met uitlezen al heel ver kunnen komen.
Ja de schermen wil ik eigenlijk ook nog vervangen, incl motorkap en dergelijke.
Ben alleen huiverig voor eventueel kleur verschil, want welke kleur is deze wagen nu eigenlijk?
Ben opzich wel een poetser

ik zal zo direct wel foto's posten van de auto's die ik gehad heb, staan niet allemaal even mooi erop, maargoed.
Oke even een EDIT, hier een paar foto's incl. simpel verhaal.
Mijn auto geschiedenis begon eigenlijks al op me 17de jaar, ik kocht me eerste auto.
Een Suzuki Swift GTI.
Erg leuke auto, en veel fun mee gehad, op doortrekken tot 8600 tpm was geen probleem, en 115 km/h in zijn 2 was zo gedaan.
Na hier 3 maanden in gereden te hebben dacht ik laat ik eens een corrado G60 zoeken.
Vond het altijd zulke verschrikelijke mooie auto's, en had toen ik een jaar of 10 was er een schaalmodel van(1:24 van revell van).
Hij was stage 2 door Limpex getuned, en liep verschrikkelijk hard.
Baal er nog steeds van dat ik hem verkocht heb.
Na hier 3 maanden in gereden te hebben toch voor wat anders wezen kijken. Ik was immers nog student en kon leuk verdienen aan de auto.
Van de winst kocht ik een Porsche 944.
20 jaar geleden had mijn vader er ook 1, dus reden genoeg om die ervaring te kunnen delen.
Zodoende naar lang zoeken een heel mooi exemplaar gevonden.
Aldus motorisch, kijk wat een goede poetsbeurt doet.
Voor:

Na:
Hier heb ik ook 3 maanden in rond gereden, maar zelfde verhaal, was een student en zon auto is een stuk duurder dan een corrado.
De auto met een hele dikke winst verkocht, en een 2de corrado G60 voor terug gekocht.
Na deze corrado ook een paar maanden gehad te hebben dacht ik van het is tijd voor een fransman.
Oftewel de renault clio 16v, erg snelle auto's ook.
Dus na lang zoeken, 1 in perfect conditie zonder roest gevonden.
Leek leuk de eerste week, maar wat een bagger auto's.
Continu electronica problemen, begon voor me ogen weg te rotten.
Heb hem ook slechts 2 maanden gehad.
Kreeg geen voorrang en klapte in de zijkant van een auto.
Resultaat 2100 euro schade, maar auto niet total los.
Uiteindelijk auto nog voor 1500 euro verkocht, en dus 2100 euro winst daar nog overheen.
Na deze auto weer een Corrado G60 gekocht, in een super mooie conditie.
Kon hem kopen met de 17 inch velgen, maar uiteindelijk niet gedaan, omdat ik BBS eronder wou hebben.
Gereviseerde G-lader, werkend open dak, en een complete Group A uitlaat eronder.
Maargoed gegeven moment ben je klaar met school.
Het was tijd voor een diesel want ging nu elke dag 100 km rijden.
Aangezien ik nog niet echt heb kunnen sparen.(uitgaan, kleding, vriedin enz.)
Werd het een BMW diesel, de 325 TDS.
Nadat ik even 2 of 3 maanden gespaard had kon ik een wat betere en luxere bmw kopen.
Weer een 325 diesel.
Echter met splinternieuwe lak, bilstein verlaagd.
Ook nog nieuwe velgen met banden gekocht, en was een verschrikkelijk leuke auto geworden.
Waar ik ook regelmatig wat drift mee ging zetten.
Maargoed uiteraard wou ik een nieuwere auto en een paar maanden ging de BMW weer weg.
En kocht ik een Golf 4 tdi terug, 90 pk en lekker traag.
Uiteindelijk heb ik deze al 9 maanden, en heb overigens nog nooit een auto zo lang gehad.
Zo kocht ik hem(foto van marktplaats bij de oude eigenaar, met een beetje hoogtevrees)
Na een paar weekjes de eerste verandering, verlagingsveren.
Ook vond ik de auto zo traag dat ik hem naar Jos toe bracht.(een Goeroe voor de tdi).
Hier 110 pk verstuivers en chip laten plaatsen.
Resultaat 135 PK.
Maargoed er moest meer veranderd, dus een schroefset gekocht.
De Weitec HTX met hardheidverstelling.
Maar aangezien hij zo laag nauwelijks mee te rijden viel, heb ik hem iets hoger gezet.
Verder ook xenon 8000 K erin.
Veerpoot brug
Complete audio inbouw(kist met leer en derg.)
En een nieuwe Grotere Turbo geplaats.
In september 2006 bij VVT-tuning grotere verstuivers en chip laten aanpassen voor nog meer vermogen.
En een paar weken later een Highline interieur met easy entre ingebouwd, uit een golf IV sportline uit 2002 met airbags.
Na een tijd hiermee gereden te hebben kon ik van een vriend van mij deze golf kopen.
Het was een 110 pk tdi highline, oftewel full options.
Motorisch veel aangepast, andere verstuivers chip en nog wat dingen.
Uiteindelijk vermogen ca. 160 pk.
Zo kocht ik hem, met de lelijke a8 velgen.
En zo is hij geworden, heb de auto totaal een maandje of 5 gehad.
En nu natuurlijk de 328, die zal ook wel iets veranderen.
Zelf hou ik dus van een OEM uitstraling, maar iets wat met een paar kleine details toch een ''dikke'' bak wordt.
Misschien nog schroefset onder de bmw, voorzijde naar facelift ombouwen, en een set 18 of 19 inch bbs of alpina velgen.