Compact Velgen
Compact Velgen
Mannen (en uiteraard ook vrouwen)!
Daar was k weer eens! Na een lange en rommelige tijd eindelijk weer eens tijd gevonden om achter de computer te gaan zitten.
Ben ondertussen in het bezit van n 325TI Compact uit 2003 met n M-Pakket, erg fijne kar! (Helaas geen foto's nog, camera is overleden..)
Ben alleen nog opzoek naar een setje leuke velgen, aangezien de originele wel mooi, maar niet heel bijzonder zijn. Nu zijn er voor mij verschillende opties, maar k ben erg benieuwd of jullie ook nog een goed idee hebben?
T hoeft niet persé origineel BMW te zijn, maar ik wil kwalitatief goede velgen eronder..
T volgende staat mij wel aan:
Hartge:
Hamann:
BMW, MV72(?):
BMW M3:
(sorry voor de slechte kwaliteit)
Ook nog een optie: 19", geen idee welk merk, weet niet of ik het niet wat té vind:
Nou zo zijn er uiteraard eindeloos veel mogelijkheden, maar k ben benieuwd of jullie nog velgen weten die er goed onderstaan, en dan t lieft ook nog met n linkje waar ze te krijgen zijn!
Groetjes,
Mark
Daar was k weer eens! Na een lange en rommelige tijd eindelijk weer eens tijd gevonden om achter de computer te gaan zitten.
Ben ondertussen in het bezit van n 325TI Compact uit 2003 met n M-Pakket, erg fijne kar! (Helaas geen foto's nog, camera is overleden..)
Ben alleen nog opzoek naar een setje leuke velgen, aangezien de originele wel mooi, maar niet heel bijzonder zijn. Nu zijn er voor mij verschillende opties, maar k ben erg benieuwd of jullie ook nog een goed idee hebben?
T hoeft niet persé origineel BMW te zijn, maar ik wil kwalitatief goede velgen eronder..
T volgende staat mij wel aan:
Hartge:
Hamann:
BMW, MV72(?):
BMW M3:
(sorry voor de slechte kwaliteit)
Ook nog een optie: 19", geen idee welk merk, weet niet of ik het niet wat té vind:
Nou zo zijn er uiteraard eindeloos veel mogelijkheden, maar k ben benieuwd of jullie nog velgen weten die er goed onderstaan, en dan t lieft ook nog met n linkje waar ze te krijgen zijn!
Groetjes,
Mark
- blue-beemer
Re: Compact Velgen
de hartge velgen vind ik nog steeds erg mooi
heb ik namelijk zelf ook
http://www.e46forum.nl/forum/viewtopic.php?f=22&t=495
heb ik namelijk zelf ook
http://www.e46forum.nl/forum/viewtopic.php?f=22&t=495
Ja, die staan bij mij ook wel bovenaan inderdaad! Maar volgens mij zijn ze nogal flink aan de prijs?! Iemand enig idee of ze ergens in NL (eventueel goede imitaties mogen ook) te koop zijn?
Die hebben echt n gigantisch aanbod! Top, hartstikke bedankt!!
Zal daar eens contact opnemen!
Zal daar eens contact opnemen!
- blue-beemer
voor goede imitatie kom je bij RH-alurad uit
Wij hebben onder de Z3 ook RH Schnitzer replica's en die zijn ook echt prima...
kzit juist met het zelfde probleem kzou graag 2 of 3 delige hebben maar ik weet niet of ik zwart hart zou nemen of gewoone
Weet iemand wellicht waar die Hannman's te koop zijn ( goede replica ???)
E46 320ci Coupe (315.000km) =>Sold | E71 X6 x-drive 3.0d (60.000km) =>Sold
F10 '12 535i M-Spec Touring (55.000km)=>Sold |E46 325ci Cabrio 195.00km Sold |F01 740d LCI ex-werkbak Sold| E82 - 120d Coupe
F10 '12 535i M-Spec Touring (55.000km)=>Sold |E46 325ci Cabrio 195.00km Sold |F01 740d LCI ex-werkbak Sold| E82 - 120d Coupe
hennep E46 schreef:Kwam alleen deze tegen
http://www.hespo.nl/velgen/hartge/
hespo zit hier praktish om de hoek, goeie zaak, niet te groot ze kunnen bestellen wat je nodig hebt.
En niet onbelangrijk ze leveren zeker goede service, ze doen zelf hemel en aarde bewegen voor een bout of een centreer ringetje die je nodig hebt.
Wat ga je met je oude velgen doen (neem aan dat het style 97 is ) ???
groetjes
groetjes