Dan zal ik de Microfoon maar even overpakken ... Ik zal het kort houden

..
Ik ben alweer ruim 4 jaar geleden begonnen met het E46Forum en E36Forum, wat al snel uitgroeide tot goed bezochte (bmw) forums. Nu moet ik er direct bij vertellen dat mede door het (voormalig, en huidig) team het een groot succes is geworden! Bedankt!
Maar ik wou meer .. Ik zag dat voor vele modellen er nog geen (goede) forums waren en ben domeinnamen gaan vast leggen, maar aan alleen domeinnamen heb je niets dus moesten er ook forums komen. Alleen wat was er nou mooier om met één account op al deze forums te kunnen lezen EN reageren? Precies! We moesten aan de slag ..
Ben in gesprek gekomen met Maurice betreft dit project en zijn vrijwel direct aan de slag gegaan. In 2009 was BMWPortal een feit en tot heden een nog groter succes! Leden aantallen bleven stijgen maar dit keer ook de berichten en onderwerp aantallen. Ik ben van mening dat ik en het gehele team een geweldige basis hebben neer gelegd en dat het nu alleen maar mooier en beter kan worden!
Het was/is een flinke investering geweest
(geld, tijd) en ook waren de jaarlijkse kosten niet mis, vandaar dat ik met de komst van onze kleine heb besloten er afstand van te doen (Maurice neemt het over) en mij te richten op mijn (sinds vorig jaar) nieuwe onderneming. Ik blijf dus zeker actief in de BMW scène

..
Wil iedereen bedanken met name het team en de leden vanaf het begin [
(ga geen (gebruikers)namen noemen, dan ben ik morgen nog bezig!), voor de afgelopen 4 jaar