Start probleem BMW E36 316i
Start probleem BMW E36 316i
Hallo,
Sinds kort ben ik eigenaar van een BMW E36 316i Compact uit 98 of 99 (mijn eerste bmw).
Nu heb ik sinds vandaag het probleem dat de auto niet meer wil starten de centrale deurvergrendeling en alle verlichting werkt nog wel maar als ik de sleutel zover draai dat hij normaal zou starten gebeurt er niets, helemaal geen geluid de controle lampjes gaan dan gewoon uit.
Gisteren nog vrolijk in rond kunnen rijden zonder problemen.
Nu is mijn vraag heeft iemand hier ervaring mee of ooit eerder gehad?
Mvg,
Mazaka
Sinds kort ben ik eigenaar van een BMW E36 316i Compact uit 98 of 99 (mijn eerste bmw).
Nu heb ik sinds vandaag het probleem dat de auto niet meer wil starten de centrale deurvergrendeling en alle verlichting werkt nog wel maar als ik de sleutel zover draai dat hij normaal zou starten gebeurt er niets, helemaal geen geluid de controle lampjes gaan dan gewoon uit.
Gisteren nog vrolijk in rond kunnen rijden zonder problemen.
Nu is mijn vraag heeft iemand hier ervaring mee of ooit eerder gehad?
Mvg,
Mazaka
Re: Start probleem BMW E36 316i
Hoor je je startmotor nog wel tikken als je de sleutel omdraait?
Wil soms nog wel is helpen een flinke tik te geven tegen de startmotor.
Wil soms nog wel is helpen een flinke tik te geven tegen de startmotor.
Hoor Helemaal niks als ik de sleutel draai, ga denk ik proberen de accu los te halen voor een en eens die start motor een schopje onder de kont geven.
golden rule...begin bij accu.
dat lichtjes branden betekent niet dat de accu nog zoveel kracht heeft
succes
dat lichtjes branden betekent niet dat de accu nog zoveel kracht heeft
succes
ex-coupe,nu compact(weer een)
Ik wilde het afgelopen week niet direct roepen, maar dacht ook gelijk aan de accu. Komt vaker voor, zegmaar.. :sad:
Na wat grondiger onderzoek heb ik een BMW sleutel gevonden die vast getaped zat onder het stuur in de buurt van het contactslot ook een gemini alarm kastje gevonden een 5123 maar volgens mij doet die niets met de start onderbreker.
Om de accu uit te sluiten ga ik die maar eens meten of aan een accu lader hangen.
Dank jullie voor de reacties.
Om de accu uit te sluiten ga ik die maar eens meten of aan een accu lader hangen.
Dank jullie voor de reacties.