Wie heeft er ervaring met de eerste versies E60 en E61 (dus de Niet D-can Versies) en dan met name over de communicatie hiermee.
Mijn probleem vooral met INPA is dat ik met regelmaat de volgende melding krijg: IFH0003 Datatransmision to interface disturbed.
Ik heb hierbij de latency van de USB->Serial converter al op 1 gezet, en dan toch krijg ik soms deze melding te zien (met name als je een tijdje de auto blijf uitlezen voor de analoge meetwaardes, van bijvoorbeeld je motor, nou zou het kunnen zijn dat er iets te veel informatie doorgestuurd zou moeten worden waardoor deze melding komt), nou wilde ik graag weten of degene die deze software ook gebruikt deze melding ook weleens te zien krijgt tijdens het lezen van zijn e60 of e61, of ook als je helemaal geen problemen hebt hiermee.
Ik durf namelijk niet eerder te beginnen met 't "programmeren" voordat ik zeker weet dat dit geen kwaad kan. In NCS-expert heb ik deze melding nog niet gehad maar ja daarmee lees je maar heel even snel wat gegevens uit.
Heeft iemand trouwens ook nog enig idee hoe lang het ongeveer duurt om je aangepaste Vehicle Order te programmeren?
PS. volgende week gaat mijn