Tijdens het vervangen van de remschijven en blokken rondom kwam ik tot de ontdekking dat allebei de achterveren zowel onder als boven gebroken waren maar zo erg vond ik het niet want des te meer reden om een prokitje aan te schaffen.
Vorige week dinsdag het setje ( 30/20 ) binnen gekomen en gister er onder gezet , auto op de brug en 2 uurtjes later klaar.
Aan de voorkant hartstikker mooi en aan de achterkant de passagierskant ook goed alleen linksachter zat wel een opening (bovenkant wiel tot wielkast) van 7 centimeter, even een paar km gereden en een paar weggetjes gepakt met een hoop bulten
maar nog steeds hetzelfde, s'avonds toch nog maar even het wiel eraf en ff kijken en nu zag ik dat de onderste rubber niet plat ligt en ook niet als het wiel er op zit en op een vlakke grond, nog even een paar rondjes gereden en beetje harder als nomaal door de bochten( vrouwtje moest vandaag met de auto naar het werk via snelweg dus ff kijken of je ermee kon rijden).
Toen ik vanmorgen naar het werk ging even naar auto gekeken en nog hetzelfde niet verder gezakt of wat, toen de vrouw vanmiddag terug kwam van het werk was die wel gezakt maar tussen link en rechts zat zeker nog een 1 a 2 cm verschil, allebei de banden eraf gehaald en de veren met elkaar vergeleken maar zijn ok de nrs. op de veren ook hetzelfde, nu zag ik dat aan de rechterkant de rubber onder ook niet plat ligt net als links, maarja de wielen er weer erop en nu is de opening tussen band en wielkast links en rechts hetzelfde

De rubber boven in de veer zit er wel goed op alleen onder ligt die niet plat , gaat die vanzelf goed zitten als die verder inzakt?
ps. gaat om een 318 sedan '98
gr. Nick