Angel eyes advies???
Angel eyes advies???
Beste mensen,
ik heb een vraagje over angel eyes. ik heb een 325 van eind 2001 met xenon verlichting en ik wil graag angel eyes eropt zetten. ik lees veel over umnitza persoonlijk vind ik ze er prachtig uit zien. mijn vraag is zijn deze kwalitatief ook goed? en wat zijn de beste merken van angel eyes...?
wie kan me hierbij helpen?
ik heb een vraagje over angel eyes. ik heb een 325 van eind 2001 met xenon verlichting en ik wil graag angel eyes eropt zetten. ik lees veel over umnitza persoonlijk vind ik ze er prachtig uit zien. mijn vraag is zijn deze kwalitatief ook goed? en wat zijn de beste merken van angel eyes...?
wie kan me hierbij helpen?
Re: Angel eyes advies???
Ik vind de Umnitza's kwalitatief prima, rijd er onderhand toch al even mee en niks aan het handje
Heb er nooit een stuk gehad, heb alleen ooit eens een doorgebrande stekker gehad en heb ze daarop losgekoppeld en de volgende dag netjes gesoldeerd met een krimpkousje erom, sindsdien compleet probleemloos.
Wist ik overigens vooraf al, maar had gehoopt dat het goed zou geen, het tegendeel bleek. Meer over dat probleem vind je hier. Naar mijn weten geldt dit overigens voor alle CCFL varianten van Angel Eyes en niet de Umnitza's specifiek. Bij de LED varianten zou dit probleem zich niet voor kunnen doen.
Wist ik overigens vooraf al, maar had gehoopt dat het goed zou geen, het tegendeel bleek. Meer over dat probleem vind je hier. Naar mijn weten geldt dit overigens voor alle CCFL varianten van Angel Eyes en niet de Umnitza's specifiek. Bij de LED varianten zou dit probleem zich niet voor kunnen doen.
bedankt voor je reactie... ja ik zie ze wel op filmpjes op youtube.en ik vind ze echt supper. maar hoe kom ik eraan uit de forums lees ik dat ik ze kan bestellen via de site van umnitza maar ik was er op de site en toen gaf die aan dat er iets was met de certificaat ofzo van de website.. dus ik weet niet of ik de site kan vertrouwen... heb je hier ook info over...
http://umnitza.com/umnitza-predator-ori ... -1198.html
het gaat om deze site.. en ik heb een 325 eind 2001 die gefacelifte model met xenon dan kan ik deze er gewoon opplaatsen toch?? die angel eyes van link hierboven..
en ken je mischien nog andere merken die goed zijn of is umnitza gewoon toppie.
http://umnitza.com/umnitza-predator-ori ... -1198.html
het gaat om deze site.. en ik heb een 325 eind 2001 die gefacelifte model met xenon dan kan ik deze er gewoon opplaatsen toch?? die angel eyes van link hierboven..
en ken je mischien nog andere merken die goed zijn of is umnitza gewoon toppie.
HL Otomotive in Ede heeft deze ook liggen voor 40,- euro
heb laats ook zo'n set gehaald super helder en voordeel is het zijn allemaal led dus gaat niet kapot !
Ik zal echt niet zoveel geld betalen en voor 40,- euro is het een koopje
heb laats ook zo'n set gehaald super helder en voordeel is het zijn allemaal led dus gaat niet kapot !
Ik zal echt niet zoveel geld betalen en voor 40,- euro is het een koopje
BMW Bayerische Motoren Werke
Umnitza is idd goedspul, maar ik heb ccfl op ebay gekocht super helder en goede pasvorm nooit problemen mee gehad was toen 50 dollar kwijt.
Even een vraagje hierover, zijn er eigenlijk E46 modellen met OEM Xenon waar vanaf de fabriek al angeleyes op zitten of is dit bij elke E46 altijd aftermarket?
Heb namelijk mijn ogen laten vallen op een coupe en die heeft dus Xenon met angeleyes...
Heb namelijk mijn ogen laten vallen op een coupe en die heeft dus Xenon met angeleyes...
PLEZIER GEEFT VORM AAN DE IDEALE LIJN...
Okee, goed om te weten.
Dan nog een vraagje, als het er dan opgezet is. Is dit dan ook weer makkelijk te verwijderen of worden de angeleyes over het algemeen vast gezet met schroeven ofzo?
Ik neem even aan dat de angeleyes de stadslichten "vervangen" dus dat dat lampje terug gezet zou moeten worden en dan de draden weer OEM aansluiten?
Dan nog een vraagje, als het er dan opgezet is. Is dit dan ook weer makkelijk te verwijderen of worden de angeleyes over het algemeen vast gezet met schroeven ofzo?
Ik neem even aan dat de angeleyes de stadslichten "vervangen" dus dat dat lampje terug gezet zou moeten worden en dan de draden weer OEM aansluiten?
PLEZIER GEEFT VORM AAN DE IDEALE LIJN...
De angel eyes zelf zijn in de meeste gevallen er gewoon op te klikken
erafhalen kan wel, alleen zorgen dat de clips je reflector niet beschadigen bij t verwijderen