M3 velgen, beginners fout?

Bespreek alles omtrent (M) aërodynamicapakket, BMW performance, angel eyes, uitlaten, velgen hier.
Patrickgroesbeek

M3 velgen, beginners fout?

Bericht door Patrickgroesbeek » 23 mar 2011, 19:42

Hallo allemaal.

Ik heb gister avond een setje 2e hands velgen gekocht, met banden. Deze zien er niet helemaal top meer uit maar de prijs was er ook naar. Het gaat over een setje orginele M3 (e46) velgen met de maten, voor: 215/35 ZR 18 84w en achter: 225/40 ZR 18 92W. De ET waarde ervan weet ik niet! De persoon waarvan ik ze gekocht heb rijdt zelf een e36 M3 en zij dat het makkelijk moest passen onder mijn e46
Spoiler: Laat zien
Afbeelding
Dus ik vanmiddag naar de lokale bandenhandel en daar dachten ze dat het wel zou moeten passen. Dus m'n auto de brug op gereden, de winterset er onder uit laten en deze velgen erop laten zetten. Maar toen ze de achterkant erop hadden zitten zag het er toch wel naar uit dat dit niet ging passen. Toch de brug weer af gereden en geprobeerd of het mischien wel ging, maar het ging echt niet. :bang: Ik had achter zo'n 2cm speling met de band en de wielkast.

Mijn vraag is dus nu of dit inderdaad nooit zal gaan passen. Alleen als ik de wielkasten laat uitrollen enzo. Of komt het doordat mijn auto te laag ligt? De vorige eigenaar heeft 'm namelijk verlaagd, maar waarmee weet ik niet. :s
Spoiler: Laat zien
Afbeelding

Griffendahl

Re: M3 velgen, beginners fout?

Bericht door Griffendahl » 23 mar 2011, 22:27

Past gewoon niet, de ET is compleet verkeerd. Met het rollen van je spatborden en het afdraaien van de velgen kun je misschien een heel eind komen maar ik durf het niet te garanderen.

Overigens is die auto van jou nog niet echt laag hoor, niks om je zorgen over te maken voor wat betreft het wel of niet passen van velgen iig.

Patrickgroesbeek

Bericht door Patrickgroesbeek » 23 mar 2011, 22:49

Dus als ik het goed begrijp zal een setje andere veren achter me ook niet helpen. Wel jammer want ik was erg blij met m'n nieuwe setje! Weten jullie misschien nog vergelijkbare velgen wie wel passen?

Griffendahl

Bericht door Griffendahl » 24 mar 2011, 10:02

Setje veren gaat je niet redden nee...

black compact

Bericht door black compact » 25 mar 2011, 21:56

Griffendahl schreef:
Overigens is die auto van jou nog niet echt laag hoor, niks om je zorgen over te maken voor wat betreft het wel of niet passen van velgen iig.
hij kan nog wel lager

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Styling”