Bij deze even voorstellen omdat dat hier volgens mij wel op prijs wordt gesteld: Ik ben 26 jaar, en dit is mijn eerste BMW (ok, eerste auto).
Met behulp van een eerder geposte thread (waarvoor iedereen bedankt voor de hulp) heb ik de keuze gemaakt voor een 523i automaat uit 2005 met beige stof interieur.
Omdat ik niet zoveel verstand van auto's in het algemeen heb was de enige belangrijke optie voor mij prof navi, PDC (en automaat).
De velgen die erbij zaten vond ik niet zo mooi dus die wilde ik zsm. vervangen. Paar dagen geleden gebeurt (replica). Foto's vanmiddag gemaakt:

Ik schrok eerst wel toen ik de nieuwe velgen voor het eerst zag, ze leken zo plastic

De oude velgen:

Interieurfoto's zijn verbazingwekkend moeilijk zeg, daar wil ik nog eens goed voor zitten.

Ik weet nog niet veel mods die ik wil toepassen, graag zou ik wel wat warmere interieurlijsten willen (houtrelief). Verder ben ik niet zo van de M-mods, is mij wat te sportief, maar misschien verandert dat ooit nog

-Velgen zijn al gedaan, maar in de winter kan ik nog eens kiezen

-Die phone-carkit in de middenconsole is er nu voor niks, ik vroeg me af of daar iets anders in kon, evenals dat rokers-ding.
-Zowel het standaardstuur als het M-stuur vind ik allebei niet zo denderend, misschien is er nog iets anders moois.
-Ik heb foto's gezien met halfronde zijspiegels, ook ooit eens naar kijken, inklapbaar zou ook wel leuk zijn.
-Misschien xenonverlichting - maar ik vind de normale eigenlijk wel prima, een stuk zachter, en ik meen hier gelezen te hebben dat dat achteraf inbouwen vrij duur is.
Mooie foto's hier op het forum!