interieurlijsten
interieurlijsten
Goede avond,
Op het moment heb ik de antraciet gekleurde interieurlijsten in mijn bmw,
maar vindt het er van binnen allemaal wat donker uitzien.
Wil eigelijk een ander kleurtje erin, eerst gekeken voor de Mirthe, maar dat is net ff te luxe,
toen viel mijn oog op de Titan Silver.
Maar nou kwam een maat van me met het idee dat het miscchien wel vet is om ze te laten spuiten, dan heb je gewoon de keuze in alle kleuren. en toen dacht ik dat het er wel leuk uit zou zien als het dezelfde kleur als de rest van de auto wordt ( Farngrun )
Maar wil toch eerst even horen hier wat jullie er van denken, en of er iemand ervaring mee heeft om het te laten spuiten.
Positief of Negatief Advies?
Op het moment heb ik de antraciet gekleurde interieurlijsten in mijn bmw,
maar vindt het er van binnen allemaal wat donker uitzien.
Wil eigelijk een ander kleurtje erin, eerst gekeken voor de Mirthe, maar dat is net ff te luxe,
toen viel mijn oog op de Titan Silver.
Maar nou kwam een maat van me met het idee dat het miscchien wel vet is om ze te laten spuiten, dan heb je gewoon de keuze in alle kleuren. en toen dacht ik dat het er wel leuk uit zou zien als het dezelfde kleur als de rest van de auto wordt ( Farngrun )
Maar wil toch eerst even horen hier wat jullie er van denken, en of er iemand ervaring mee heeft om het te laten spuiten.
Positief of Negatief Advies?
Re: interieurlijsten
ik had het zelf niet gedaan, ik zou gewoon voor de alu look gaan lijkt in 1x een stuk sportiever en jonger.
E46 316i 1999 EIBACH PRO verkocht
E46 316i 2002 EIBACH PRO
E90 318D 2008
E46 316i 2002 EIBACH PRO
E90 318D 2008
Ik zou het bij originele OEM kleur lijsten houden.
Heeft meer uitstraling, dan de doe het zelf lijsten.
Heeft meer uitstraling, dan de doe het zelf lijsten.
BMW 330iA Touring Lifestyle Edition 2004 (Current)
BMW 318i Sedan Special Edition 2004 (Past)
BMW 318iS Coupé Executive 1993 (Past)
ok, ik had eigelijk wel het idee dat het er mooi uit kwam te zien,
maar misschien dan toch maar gewoon die silver lijsten
maar misschien dan toch maar gewoon die silver lijsten
Bij sommige kleuren van auto's kan het prima zoals zwart en zilver maar farngrun zou ik toch binnenin echt niet weer willen zien
OEM wordt overgewaardeerd | Mijn hok
haha, toch is het wel een mooi kleurtje
maar moet er maar eens goed over nadenken
maar moet er maar eens goed over nadenken
Succes met je overweging
BMW 330iA Touring Lifestyle Edition 2004 (Current)
Ik heb bij m'n vorige auto de houten lijsten in kleur laten spuiten (titan silber) en vond het resultaat wel erg mooi:
BMW 318CI 2003 M-Technik II
ziet er goed uit!
maar wil eigenlijk net iets anders als normaal, en in hoogglans.
hout is het net niet voor mij, alleen moet eens goed denken over wat voor kleur.
wat was je trouwens kwijt voor het spuiten?
maar wil eigenlijk net iets anders als normaal, en in hoogglans.
hout is het net niet voor mij, alleen moet eens goed denken over wat voor kleur.
wat was je trouwens kwijt voor het spuiten?
Op de foto's wellicht niet helemaal te zien maar spuitwerk had echt een mooie hoogglans (dit krijg je met spuitbussen bijna niet voor elkaar). Laten spuiten heeft me toen dacht ik 50 Euro gekost, dit was echter wel een vriendenprijsje en ik had de lijsten zelf geschuurd. Denk dat je normaal op ruim 100 Eur moet rekenen.
BMW 318CI 2003 M-Technik II
Zwart hoogglans misschien iets voor je? Een forummember heeft voor mij een setje lijsten zwart gespoten, zien er erg netjes uit. Geen fabriekskwaliteit natuurlijk, maar dat mag voor die prijs ook niet. Net wat meer luxe dan het standaardzwart. In m'n showroom kun je pics vinden.
Ziet er bij jou inderdaad ook wel mooi uit!
Denk toch dat ik eigenwijs ben en ze in hoogglans groen laat spuiten, zelfde kleur als buitenkant
hoop dat het wat wordt
Denk toch dat ik eigenwijs ben en ze in hoogglans groen laat spuiten, zelfde kleur als buitenkant
hoop dat het wat wordt
Kijk eens op autoweek occassions naar een fiat Coupe, die hebben ook interieurlijsten in dezelfde kleur als de carosserie.
Puur voor het idee....
Puur voor het idee....
In groen zou ik niet doen... leuk detail dat het matcht met de buitenkant, maar het staat totaal niet met je interieur. Mij bekruipt het gevoel van zo'n koekblik (fiat seicento-idee), waarbij de binnenkant van de deur dezelfde kleur is als de buitenkant. En dan niet bewust, maar puur door el cheapo afwerking en gebrek aan isolatiemateriaal.