Bericht
door AdE39 » 01 apr 2011, 21:18
Hahahaha, ja ja.
ik durf tenminste mijn excuses te maken, velen durven dit niet eens, ik heb er geen enkel moeite mee hoor!
Ik ben gewoon eerlijk, daar kan ik gewoon niets aan doen, dat hebben wij van huis uit meegekregen, hahaha leuke reclame!
Degene waar het om gaat, die neemt het heel keurig en heel spotief op. Die verdient gewoon alle lof.
Het eigenlijke verhaal waar het bij mij op ging, dat heb ik er bijvermeld, dat vergeten ze echter te lezen. Hebben jullie dan ook gelezen, dat ik er mee bedoelde, dat er personen zijn, die er hun broodwinning van maken, voor elk merk en type bieden ze deze boekjes aan, geeel afgestempeld en afgetekend, precies naar wens, voor 80,00 euro per ingevuld boekje.
Waar komen die stempels vandaan?
Is dit dan normaal te noemen dan, zeg nu vooral ja! Dit is echt geen aanval of afweer of hoe je het ook wilt noemen, het is gewoon de waarheid.
Ik vind het gewoon stijlloos.
Niet dat boekje van Nassje, dat kan ik begrijpen.
Maar beste Judaz, je hebt het helemal goed gezien, het was gekscherend van mij, niet eens serieus.
Ik was wel serieus over die personen die dit wel doen voor die 80,00 euro per boekje.
de meeste mensen hebben geen weet van een auto, daar is een dergelijk onderhoudsboekje erg belangrijk, ik hecht geen enkel waarde aan een dergelijk leugenboek, want soms is het niet eens meer dan dat.
Ik rijd wel met die auto, en dan weet ik wel wat ik heb, of dat ik dat ding moet laten staan.
Een regelrechte ramp heb ik nog nooit gehad, en een barrel ook nog nooit. De ervaring misschien?
Voor een autokenner is het gewoon een prul.
Wat betreft mijn ervaring met vele voertuigen, dat zegt dus helemal niets, nou ja je zegt het, doe het dan eens na en begin morgen eens aan en Dumper te werken zou ik zeggen, haal de knikbesturing maar eens uit elkaar, dus de dumper splitsen dus.
Twee helften dus, kijken of dat zo eenvoudig is.
dan niet in de garage maar in het veld, midden in het zand, en houd alle onderdelen zandvrij, want anders heeft het al helemaal geen enkele zin.
Nee, ervaring telt niet meer tegenwoordig.
ik denk dat de oudere generatie meer ervaring heeft, en meer zoekwerk kan verrichten, dit leer je dus niet op school, ja met die laptop, als dat ding stuk gaat, dan staan ze met hun handen in het haar. Ook dit is geen aanval of hoe het ook genoemd mag worden, het is helaas zo, ik heb me staan verbazen op de manier dat er les gegeven word.
En heb er eens over gesproken met de leerkracht, het kan helaas niet anders, anders doen ze er te lang over word er dan gezegd.
Nee, leren zoals er geleerd dient te worden, dat is vel beter, direct net zoals bij ons, direct in het diepe gooien, daar leer je het beste van, als je fouten maakt, daar hoef men zich niet voor te schamen, het leert wel een stuk beter. We zijn mensen, en mensen kunnen wel eens foutjes maken, niets om je voor te schamen.
Tegen mij is altijd gezegd door een goede leerkracht, mensen die geen fouten maken die doen nooit niets, bij het niets doen, kan je toch geen fouten maken, een hele grote kern van de waarheid.
Ga er ook voor het gemak niet van uit, dat alle problemen zijn uit te lezen, dat gebeurt ook maar te vaak, dat dit niet het geval is, de grote nadelen van de micro electronica.
Maar de ervaring telt niet word er dan gezegd, dan zou ik wel gaarne willen weten wat wel telt, als je het zo wilt stellen.
Ik zie dus nog te vaak, dat men het soms en dat soms gebeurt nog al vaak, dat men bij een garage het ook niet meer weet, en bij de producent ook al niet meer, de problemen gaan vaak boven hun pet.
dus zeg het maar, hoe het wel moet.
zonder ervaring kom je dus echt nergens, dat weet ik dus wel.
ik wens u allen een heel fijn weekend toe, geniet morgen lekker van de zon, het word ekker en warm weer en graad of 22 a 23 hoorde ik.
met vriendelijke groet,
Ad