Wat foto's vooraf en Robin gelijk aan het werk gezet op de velgen

Er is wel wat glans en spiegeling in de lak maar geen diepte

Na de auto helemaal gewassen te hebben zijn we overgestapt op het clayen. De auto had behoorlijk wat ingekropen vuil in de lak zitten.
1/2 motorkap

bestuurdersdeur

Na dit gedaan te hebben Robin wat uitleg gegeven over de verschillen tussen een rotary en excentrische polijstmachine. En de Rotary en het schaap er weer bijgepakt met Meguiars M105. Ik heb niet heel de auto gedaan maar wel heel de motorkap en wat flinke krassen gecorrigeerd. Daarna ovegestapt op de Excenter met een groene pad en Monello Finale. De 1e pass heb ik gedaan en daarna Robin de DAP in zijn handen gegeven en hem aan het werk gezet.

Het resultaat

Terwijl Robin heel de auto afging met de DAP ben ik eens aan de gang gegaan met de verweerde koplampen.
Voor

Na

Oh jah de titel was "bringing back the sparkle" Hier het bewijs

Vervolgens de wagen verder afgewerkt met de DAP en een zwarte pad met Poorboys Black Hole om de lak te voeden en glans er terug in te krijgen en afgetopt met een laag Smartwax Concourso.

Robin heeft ook het leder interieur en het kunststof onder handen genomen. Helaas heb ik hier geen plaatjes van. Hopenlijk zijn de foto's van Robin gelukt.