draagarmrubbers vervangen trillen in het stuur
draagarmrubbers vervangen trillen in het stuur
ik heb zaterdag de voorste draagarmrubbers vervangen door meyle rubbers,maar nu trilt het stuur vanaf zo'n 80 km p u,er zitten net 3 weken nieuwe banden onder,ik heb zaterdag de voorwielen laten balanceren en toen was het over.
nu rijdt ik vanmorgen naar het werk en hij trilt weer behoorlijk nu is dat maar 10 km dus heb ik de auto meegehad toen ik naar een klant wat moest wegbrengen en hoe verder ik reed hoe minder het trillen werd ra ra hoe kan dat?
gr hans
nu rijdt ik vanmorgen naar het werk en hij trilt weer behoorlijk nu is dat maar 10 km dus heb ik de auto meegehad toen ik naar een klant wat moest wegbrengen en hoe verder ik reed hoe minder het trillen werd ra ra hoe kan dat?
gr hans
Re: draagarmrubbers vervangen trillen in het stuur
wat voor banden heb je gekocht?
mijn kumho's zijn vrij zacht en geven ook wat trilling op t stuur, na een paar km rijden is dat helemaal weg, is voor de kumho's een bekend kwaaltje door het stilstaan krijg je een "deukje" in het rubber wat eruit gaat door het rijden
oja, na het vervangen van de rubbers even laten uitlijnen
mijn kumho's zijn vrij zacht en geven ook wat trilling op t stuur, na een paar km rijden is dat helemaal weg, is voor de kumho's een bekend kwaaltje door het stilstaan krijg je een "deukje" in het rubber wat eruit gaat door het rijden
oja, na het vervangen van de rubbers even laten uitlijnen
de banden zijn conti sportcontact 3 en uitlijnen gaat vrijdag gebeuren, het is wel vreemd dat ik voor het vervangen van de rubbers er geen last van had.
de rest van de rubbers is allemaal goed de auto heeft ook pas 36000 km gelopen.
gr hans
de rest van de rubbers is allemaal goed de auto heeft ook pas 36000 km gelopen.
gr hans
van die conti's verwacht ik geen rare dingetjes
uitlijnen kan wel heel veel schelen is mijn ervaring maar eigenlijk zou je stuur daar niet van moeten trillen
hoe is het nu als je rijd?
uitlijnen kan wel heel veel schelen is mijn ervaring maar eigenlijk zou je stuur daar niet van moeten trillen

hoe is het nu als je rijd?
Er zijn wel meer mensen met problemen wat betreft de Meyle HD lagers. Op Duitse forums zijn er genoeg verhalen van te vinden.
Ik heb zelf overigens exact hetzelfde en heb ook de Meyle HD rubbers. Ene keer wel trillen, andere keer geen last. Ik laat het zo in elk geval.
Ik heb zelf overigens exact hetzelfde en heb ook de Meyle HD rubbers. Ene keer wel trillen, andere keer geen last. Ik laat het zo in elk geval.
op dit moment is het trillen nagenoeg over,ik laat eerst vrijdag de auto uitlijnen bij lammert vd meulen in dokkum.
gr hans
gr hans
Uitlijnen inderdaad. En trillen kan soms ook komen door kromme remschijven.
Heb het zelfdegehad met meyle rubbers , stuur trilde niet , meyle rubbers erop stuur trild.
Orginele rubbers bij BMW gehaald , probleem is weg.
Meyle rubbers zijn stugger dan de orginele, vandaar
groet jw
Orginele rubbers bij BMW gehaald , probleem is weg.
Meyle rubbers zijn stugger dan de orginele, vandaar
groet jw
Oh, daar heb ik met Meyle rubbers dan weer totaal geen last van. Scheelt misschien ook dat ik toen de hele draagarm, dus incl rubbers en fusee heb vervangen.
tot op heden is het trillen spontaan overgegaan nu nog morgen uitlijnen.
gr hans
gr hans
ik heb duidelijke speling op mijn draagarmrubbers dus zou deze willen vervangen
ik kom meyle en powerflex regelmatig tegen in mijn zoektocht hier
voor welke kan ik het beste gaan? Zijn er duidelijke verschillen?
ik kom meyle en powerflex regelmatig tegen in mijn zoektocht hier
voor welke kan ik het beste gaan? Zijn er duidelijke verschillen?
meyle word als erg goed gezien, maar als je op internet zult lezen zijn er ook wel eens problemen mee,
powerflex zijn keihard en gaan ook nauwelijks stuk, je verliest er wel iets van comfort mee
powerflex zijn keihard en gaan ook nauwelijks stuk, je verliest er wel iets van comfort mee
Over het algemeen lees je goede verhalen inderdaad. Maar als je gaat zoeken kom je over elk onderdeel wel slechte ervaringen tegen natuurlijk
.

klopt
, ik rijd overigens op draagarmen van merk X geloof ik (iig de rubbers zijn van merk X) doet t verder ook goed 

en de auto trilt weer vanaf 90 km p u en s'morgens als de banden koud zijn het ergst daarna is het bijna weg,ra ra hoe kan dat?
gr hans
gr hans