nieren
- kenneth.BMW
nieren
zijn de nieren van een facelift model te monteren op een pre facelift? is deze maat gewoon hetzelfde? 

Echt rijplezier begint hier.
Re: nieren
deze zijn zeker gewoon te monteren, past 1:1
- kenneth.BMW
thom dat heb ik vaker gehoord, maar ik zag op internet staan deze passen alleen op face lift. dus hoe dat te verklaren is;
kunnen misschien meer mensen dit bevestigen.

kunnen misschien meer mensen dit bevestigen.
Ik denk dat er wel een verschil is, want het heeft ook een andere onderdeelnummer als de prefacelift
tot 09/2000 51138159315
vanaf 09/2000 51137005837
Maar zo op een foto zie ik amper verschil..
Heb wel zo'n idee dat de facelift nieren wel op de prefacelift past, maar andersom niet omdat de facelift wat bredere randen hebben om over de rand/gat van de motorkap te komen... Gokje
Ik weet wel dat je de M5 (bredere randen) imitatie nieren van HL en dergelijke wel bij beide modellen kan monteren.
tot 09/2000 51138159315
vanaf 09/2000 51137005837
Maar zo op een foto zie ik amper verschil..
Heb wel zo'n idee dat de facelift nieren wel op de prefacelift past, maar andersom niet omdat de facelift wat bredere randen hebben om over de rand/gat van de motorkap te komen... Gokje
Ik weet wel dat je de M5 (bredere randen) imitatie nieren van HL en dergelijke wel bij beide modellen kan monteren.
||Ascot Green | Schroefset | Supersprint Exhaust | Remote Angel Eyes | Rolled Fenders | Keskin | Zwart Hemel | BBS 359M | M52 2.0 24v | Full Tinted Windows | M-Pakket | Rims & Paintjobs Fixed by myself||
- kenneth.BMW
ik kan ook originele facelift model nieren krijgen maar heb zelf een pre facelift. maar het moet wel passen natuurlijk
ik hoop dat iemand mij kan bevestigen dat dit gaat passen.

ik hoop dat iemand mij kan bevestigen dat dit gaat passen.
de onderdeelnummers van de motorkap zijn zowel in de facelift of ervoor gewoon dezelfde, dus de niertjes passen er ook zeker in, de nummers van de niertjes zijn gewoon anders omdat de vorm ervan anders is (pre-facelift in in de motorkap en facelift ligt er met de rand over) bij mijn broer die een 525tds van 97 heeft heb ik mijn originele niertjes van mijn facelift gemonteerd en deze pasten zonder enig probleem...