Achterlichten voor een pre-faclift sedan
Achterlichten voor een pre-faclift sedan
Hey ik zou graag andrere achyterlichten plaatsen in mijn sedan. Heb de gewone oude acterlichten. ik heb gezien dat ik 3 opties heb:
- facelift achterlichten
- led achterlichten lichtopstelling zoals nu
- led faceliftachterlichten.
Mijn vraag was of bij de 2 laasten ook bij gewoon stadslicht het kofferbakgedeelte brandt?of is dit alleen bij facelift want dit vind ik zeer mooi? zijn er nog andre opties?
een verwarde e46 lover
- facelift achterlichten
- led achterlichten lichtopstelling zoals nu
- led faceliftachterlichten.
Mijn vraag was of bij de 2 laasten ook bij gewoon stadslicht het kofferbakgedeelte brandt?of is dit alleen bij facelift want dit vind ik zeer mooi? zijn er nog andre opties?
een verwarde e46 lover

Re: Achterlichten voor een pre-faclift sedan
Hoe ziet jou vorige set dan eruit? Ik heb namelijk ook nog steeds de standaard lampen erop zitten. Dus wellicht wel wat voor mij.
ramio schreef:Hey, heb je mss interresse in mijn vorige set?
Zo ja, stuur maar een PB.
- Spoiler: Laat zien
BMW Blijf Maar Werken; maar dan is je geld goed besteedt!
Bij de laatste twee de LED varianten branden niet de delen in het kofferdeksel. Hier zitten namelijk geen lampen in en geen aansluiting bij de pre-facelift.
als ik dan de facelift steek, branden deze kofferbakgedeelten dan wel op een prefacelift sedan? :? :?

De originele facelift achterlichten gaan niet passen op een pre-facelift. Je moet dan gaan voor de facelift look achterlichten. Tevens zitten er geen aansluitingen voor het laten branden van de kofferdeksel gedeeltes in een pre-facelift.
ow dit is spijtig. dit was een hoofdreden waarom ik ze wou veranderen vindt ik zeer mooi savonds. is er geen enkele manier?
groetjes
groetjes

Misschien zelf kabels trekken in het kofferdeksel en de lichtunits in het kofferdeksel aanpassen. Maar als je dan gaat voor de LED variant is dit ook weer niet mooi omdat de buiten kanten dan LED zijn en de delen in het kofferdeksel gewonen lampen.
LED achterlichten met lichtopstelling zoals nu. En dan in Smog uitvoering.

He, die zijn mooi
Je kan idd kiezen voor;
- OEM Rood/wit , dus die ramio nog over heeft
- Rood/wit LED Eagle Eyes (opstelling zoals nu)
- Rood/smoke LED Eagle Eyes (opstelling zoals nu)
Bij alle lichten branden er ook lampen in de kofferbak achterop.
Stadslicht uiteraard ook, stadslicht achter is hetzelfde als gewoon dimlicht.
Bovendien passen OEM Facelift achterlichten ook, BMW heeft hier een speciale na-inbouwset voor. Niet goedkoop, maar wel origineel met brandende kofferklep lichten.
Je kan idd kiezen voor;
- OEM Rood/wit , dus die ramio nog over heeft
- Rood/wit LED Eagle Eyes (opstelling zoals nu)
- Rood/smoke LED Eagle Eyes (opstelling zoals nu)
Bij alle lichten branden er ook lampen in de kofferbak achterop.
Stadslicht uiteraard ook, stadslicht achter is hetzelfde als gewoon dimlicht.
Bovendien passen OEM Facelift achterlichten ook, BMW heeft hier een speciale na-inbouwset voor. Niet goedkoop, maar wel origineel met brandende kofferklep lichten.
www. M3 register .nl
hey bertus wat is dat laatste? dus ik kan wel facelift achterlichten erin krijgen waarbij mijn kofferbakgedeelte brandt?
hoe gaat dit in zijn werk :?
hoe gaat dit in zijn werk :?

De foto die ik liet zien IS mijn vorige set. Dat zijn de orginele OEM achterlichten.Ralph schreef:Hoe ziet jou vorige set dan eruit?
De foto hieronder is de set die ik er nu op heb zitten.
- Spoiler: Laat zien
Begrijp ik van Bertus dat BMW daar een aanpassing voor heeft ??
hey ramio branden bij jouw de lichten in de kofferbak ook zoals bij echte facelift? :?

Mario, Volgens mij heb je nu DEPO lichten in de facelift look, toch? Dan passen de kappen aan de binnenzijde idd niet meer. Ziet er idd niet zo netjes uit, maar zijn helaas geen afdekkappen voor beschikbaar.ramio schreef:Wat ik wel jammer vind is dat de afdekkap aan de binnenzijde niet meer past.
Begrijp ik van Bertus dat BMW daar een aanpassing voor heeft ??
www. M3 register .nl