hoe onderkant van de zijkant "nieuw"maken?
hoe onderkant van de zijkant "nieuw"maken?
dat grijze spul ziet er uit met veel gebruikssporen,hoe het mooier te maken als het is 

Re: hoe onderkant van de zijkant "nieuw"maken?
Duidelijk zijn.. foto oid?
Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW. Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
Denk dat het over de zijskirts gaat....de originele wel te verstaan.
Maar idd ligt het even toe etc
Maar idd ligt het even toe etc

Ik heb het destijds bij mijn sedan gespoten. (goed geschuurd, want er zitten allemaal bobbeltjes op). Ligt er trouwens wel aan hoe de staat van de dorpel is. Foto?
hoe krijg ik een foto in deze bericht?pegro schreef:dat grijze spul ziet er uit met veel gebruikssporen,hoe het mooier te maken als het is
- jordie E36
beste pegro, je moet naar de site www.tinypic.com en dan zie je vanzelf op de beginpagina, ´bladeren´ staan. je zoekt dan de foto uit die je gemaakt hebt. download die foto. (denk niet het lukt niet... dit downloaden kan soms even duren) en dan krijg je 4 links. dan kies je de 2e, de geen die bedoelt is voor forum. die links kopieer je en plak je, nadat je jou bericht hebt bevestigd is het betreffende plaatje zichtbaar.
mocht het niet duidelijk zijn? DNL geeft bij de topic showrooms nog een goede uit leg MET plaatjes
groete
mocht het niet duidelijk zijn? DNL geeft bij de topic showrooms nog een goede uit leg MET plaatjes

groete

Mercedes is een taxi. Audi is een mode hype. BMW is een begrip.

dat spul aan de onderkant deur, hoe weer "nieuw" te maken?
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Sommige zwarte kunststof delen kan je dmv een electrische verfbrander weer opfrissen.
Helaas werkt het niet voor alle kunststoffen.
Dorpel er dus afhalen, en voorzichtig opwarmen.
Mocht dit niet werken, is spuiten de 2e optie.
Helaas werkt het niet voor alle kunststoffen.
Dorpel er dus afhalen, en voorzichtig opwarmen.
Mocht dit niet werken, is spuiten de 2e optie.
Denk dat het heel lastig gaat worden om die dorpels eraf te halen... En volgens mijn is dat niet van kunststof, heb kunststof nog nooit zien roesten namelijk... 
Ik zou voor spuiten gaan. Heb ik destijds ook gedaan met m'n sedan en het ziet er tien keer beter uit! Dat blijft ook goed (kleurvastheid)

Ik zou voor spuiten gaan. Heb ik destijds ook gedaan met m'n sedan en het ziet er tien keer beter uit! Dat blijft ook goed (kleurvastheid)

Of misschien met een trim dressing?
- jordie E36
ik denk dat licht opschuren en zwart spuiten het beste is. het compleet verwijderen van deze coating schijnt ook niet goed te zijn?
ik heb die van mij er een tijdje terug af-gekrabt en geschuurd uurtje of 8 werk:P echt een hel!
en toen is die coating er opnieuw opgegaan, maar dan in kleur.
maar door dat ribbelige vond ik het nog steeds niet super... dus houd daar wel rekening mee.. ik persoonlijk heb toen bij auto spin plastic bmw dorpels gekocht en die laten spuiten en bevestigen. vrij prijzig maar wel erg mooi.
wil je goedkoop uit zijn? spuit het dan gwn lekker mat zwart
ik heb die van mij er een tijdje terug af-gekrabt en geschuurd uurtje of 8 werk:P echt een hel!

maar door dat ribbelige vond ik het nog steeds niet super... dus houd daar wel rekening mee.. ik persoonlijk heb toen bij auto spin plastic bmw dorpels gekocht en die laten spuiten en bevestigen. vrij prijzig maar wel erg mooi.
wil je goedkoop uit zijn? spuit het dan gwn lekker mat zwart

- jordie E36
en nog 1 klein ding;) mocht het niet duidelijk zijn, die dorpel zit zoals beens al duidelijk maakt VAST aan de carroserie. dus deze is NIET verwijderbaar. succes 

Misschien nog iets om te proberen, een fles zwarte color magic van turtle. Dit heb ik erop gesmeerd (net als op de rest van de auto maar de mijne is dan ook zwart) en ik vond het resultaat zeer goed. Fles kost 12,95 en is maar een kwartier werk om het te proberen. Op een gegeven moment wordt de kleur wel weer minder maar het houd redelijk goed, ligt wel een beetje aan de hoeveelheid water die je tegenkomt denk ik.
Het is al weer even geleden dat ik het heb gedaan en in het echt is het mooier maar voor het idee hier een foto van mijn "onderkant van de zijkant"

mvg
Jeroen
Het is al weer even geleden dat ik het heb gedaan en in het echt is het mooier maar voor het idee hier een foto van mijn "onderkant van de zijkant"

mvg
Jeroen
Het is misschien een beetje vaag maar voor de stootstrips gebruik ik wel eens cockpit reiniger misschien dat dit daarop ook werkt
BMW E39 535i AUT - 2001
BMW's uit mijn verleden:
BMW E36 323ti compact - 1998, BMW e46 320d - 2000, BMW e36 318ti compact - 1998, BMW e30 318i - 1990
BMW's uit mijn verleden:
BMW E36 323ti compact - 1998, BMW e46 320d - 2000, BMW e36 318ti compact - 1998, BMW e30 318i - 1990