Ik heb een vraag.
Ik heb gistermiddag een aftermarket can bus xenonset ingebouwd inclusief 2 storing cancellers.
Nou is het zo dat wanneer ik de verlichtingsschakelaar geactiveerd laat bij het uitzetten van de de auto en hem
vervolgens weer wil starten, gaan ook mijn alarmlichten knipperen zonder dat ik de alarmlichten activeer.
Als ik vervolgens de knop in druk voor de alarmlichten, deactiveren deze en is er vervder niets aan de hand.
duidt dit op een probleem??
ps ik ben reeds lang member van bimmerportal ik heb mijn 3 serie ingeruild voor een 5.
Groet Rik
storing Xenon e39 525d
Re: storing Xenon e39 525d
Hoeft geen storing te zijn maar helemaal goed is het ook niet, kan zijn dat je nieuwe xenon iets verkeerds zegt over de canbus waardoor er een module iets denkt te lezen. Als je het zonder xenon niet hebt dan zit het wel in je xenon de storing. Maar of je het als storing moet beschouwen weet ik niet.
BMW 520i te koop, zie BMW Markt.
Nee snap ik, het heeft hem duidelijk te maken met de xenon die aangesloten wordt op het can bus systeem. Met de originele verlichting is het geen probleem. Ik heb gister een andere storing Canceller er tussen gezet het is nog steeds niet over. Denk je dat after market xenon ook geherprogrammeerd moet worden in de computer? Ik ben nu bang dat er als het zo blijft, dingen stuk gaan.
Volgens mij is zo`n can bus chip bedoeld om ervoor te zorgen dat het een en ander niet geherprogrammeerd hoeft te worden. Het is heel moeilijk te zeggen of er iets kapot gaat, maar goed is het niet maar we moeten het probleem ook niet erger maken dan dat het is denk ik.
Als je het niet vertrouwd moet je het er af halen of contact op nemen met de verkopende partij.
Als je het niet vertrouwd moet je het er af halen of contact op nemen met de verkopende partij.
BMW 520i te koop, zie BMW Markt.
- Marcel RSD
Lijkt erop dat er toch een signaal verkeerd gelezen wordt. Gebruik je adapter kabels ? En als je die cancellers er tussen uit haalt ? Kan zijn dat de weerstanden buiten bereik liggen en le LCM van slag raakt. Je kunt ook heel eenvoudig je LCM naar xenon omzetten, heb je ook geen melding meer (DIS of PROGMAN).
Showroom:
viewtopic.php?f=104&t=26506
Mods:
- Evolve ECU tune, Alpha-N, SAP delete, oct. 98, speed limiter removal
- Evolve carbon air intakes
- Evolve IATS relocate
- Evolve Medusa Headers + 200 cell cats
viewtopic.php?f=104&t=26506
Mods:
- Evolve ECU tune, Alpha-N, SAP delete, oct. 98, speed limiter removal
- Evolve carbon air intakes
- Evolve IATS relocate