Aangezien ik mijn auto niet meer dagelijks hoef te gebruiken ivm dicht bij huis werken en er nog een burgerlijke auto voor de deur staat heb ik besloten om voor 1 keer in me leven een auto aan te passen voor circuit werk. In het begin zal het nog niet ingrijpend zijn maar mocht het bevallen dan gaan we een stapje verder. De basis is een 320 coupe van 1992, geen supernette auto(anders had ik het ook niet gedaan) maar de eerste stappen zijn gezet. Ik had al wat aanpassingen gedaan maar dat was meer optisch, zwarte nieren, zwarte velgen, achterlichten gedeeltelijk zwart gespoten. Een veerpootbrug zit er inmiddels ook op. Volgende stappen zullen zijn een remprobleem oplossen en mocht dit allemaal meevallen zal er op korte termijn een schroefset besteld worden. Vanavond heb ik de eerste stap al gezet en dat is gewichtsbesparing, deurpanelen(waren al lelijk), achterbank compleet, hoedeplank met speakers en diverse dempingsmaterialen zijn al verwijderd. Al met al straks incl de kofferbakbekleding toch al gauw richting de 100kg aan besparing. Hier eerst wat foto's bij aanschaf.
Veerpootbrug
Interieur voor
Huidige stand van zaken
Foto's vh interieur volgen als het klaar is.