530i 'dealerplaat'
530i 'dealerplaat'
Hey.
Had eerst 't bericht in 't verkeerde topic staan hierbij nog 'n keertje:
Ik ben opzoek naar 2 orginele, zogenoemde dealerplaten met de tekst: BMW 530i of 530i zoals ze bij een dealer in de winkel staan. Weet iemand waar je deze kan bestellen, of zou ik deze bij een dealer kunnen halen?
grtz
Had eerst 't bericht in 't verkeerde topic staan hierbij nog 'n keertje:
Ik ben opzoek naar 2 orginele, zogenoemde dealerplaten met de tekst: BMW 530i of 530i zoals ze bij een dealer in de winkel staan. Weet iemand waar je deze kan bestellen, of zou ik deze bij een dealer kunnen halen?
grtz
- kenneth.BMW
Re: 530i 'dealerplaat'
wil je originele?
want je hebt ook sites waar je zelf je kenteken plaat kan laten maken, met eigen text en kleur etc.
want je hebt ook sites waar je zelf je kenteken plaat kan laten maken, met eigen text en kleur etc.
Echt rijplezier begint hier.
Ja ik wou i.i.g. wel dezelfde belettering, ik geloof niet dat de gewone platenponsers dat ook kunnen.
- kenneth.BMW
dat zou ik ook niet weten, je kan wel lettertype kiezen maar precies dezelfde, succes met zoeken. 

Echt rijplezier begint hier.
Ja zo een!! alleen dan met 530i.
Waarom? dit voor al ik bijv. op een meeting ben, of bij bijv. foto's maken. En omdat ik deze veel mooier vindt als de gele platen met grote letters.
Weet iemand anders waar bmw ze laat maken??
grtz
Waarom? dit voor al ik bijv. op een meeting ben, of bij bijv. foto's maken. En omdat ik deze veel mooier vindt als de gele platen met grote letters.
grtz
Ik heb misschien wel iets voor je .. PB me anders ff!
Ahzo... Kun je nochtans makkelijk photoshoppen hoor...
dvdb schreef:Ja zo een!! alleen dan met 530i.
grtz
Op foto's wel, maar op een meeting word dat wel erg lastig denk ik
Grtz

Grtz
Ik ben ook al enige tijd op zoek naar een dealerplaat met 330d erop. Dus ben ook wel benieuwd waar deze te vinden zijn. de 2 dealers bij mij in de omgeving willen ze in ieder geval niet verkopen.