E87/3drs/Velgen. (Black/Titan)

Bespreek alles omtrent (M) aërodynamicapakket, BMW performance, angel eyes, uitlaten, velgen hier.
stefw1989

E87/3drs/Velgen. (Black/Titan)

Bericht door stefw1989 » 19 mei 2011, 09:22

Allen,

Ik wilde jullie om advies vragen over het onderstaande.
Mijn BMW is Monacoblauw (heel donker is bijna zwart) en heb een Chrome Exterieur Pakket erop.
Alleen ben ik niet tevreden over mijn velgen. Nu ben ik op het Internet aan het zoeken, en ben ik op het volgende terrecht gekomen.

Zoals jullie weten is het altijd lastig om het via internet te kopen, aangezien je niet kan zien of het mooit is op je auto.
Graag jullie mening over onderstaande velgen:

BRON: Online-velgen.nl

18 inch RC Design 18 Titan Velgen
http://www.online-velgen.nl/velgen/5906 ... -18-titan/" onclick="window.open(this.href);return false;
Kosten icm. Runflat banden: €1549,-

Informatie over velgen:
- Breedte: 8.0 J
- Inch: 18
- Steek: 5x120
- ET: 40

Alvast bedankt! En ik hoop jullie reactie/s snel te lezen!
Bye Stef

DJLeonardo

Re: E87/3drs/Velgen. (Black/Titan)

Bericht door DJLeonardo » 19 mei 2011, 09:34

18" onder een 1 serie, je moet het maar mooi vinden. Ik zou ze zonder banden bestellen. De banden kan je beter apart bestellen bij Autobandemarkt en laten monteren bij een partner bij jou in de buurt. Je hebt dan veel meer keus qua banden. Ik zou ook geen runflats nemen, zeker niet met 18". Dan mag je wel een niergordel gaan uitzoeken. Als je dit een mooie velg vinde kan je ook ff zoeken op AEZ xylo.
BMW E90 330iA, BMW E87 118i

stefw1989

Bericht door stefw1989 » 19 mei 2011, 09:39

Hi (DJ Leonardo)

RUNFLAT neem ik zeker weten. Ik beschrik niet over een Reserve band en ik ga niet met een spuitbusje zitten werken.
18inch onder 1 serie is wel normaal. Staan bij de DEALER ook gewoon met 18 inch. Dat is 1 inch groter dan wat ik nu heb.
Inderdaad is het wel erg stug met die Runflat banden. Maar dan moet je niet kiezen voor een 1 serie.

Wat vind jij van deze velg? Ik vind die banden erop laten zetten teveel moeite sorry hihi. Ik moet bestellen en dat ik ze direct erop kan zetten.
Dat gedoe om steeds heen en weer te rijden vind ik maar niks. Kijk daar niet zo naar. (Niet patserig bedoeld, zo ben ik niet)

Bye Stef

Martijnvb

Bericht door Martijnvb » 21 mei 2011, 10:21

DJLeonardo schreef:18" onder een 1 serie, je moet het maar mooi vinden. Ik zou ze zonder banden bestellen. De banden kan je beter apart bestellen bij Autobandemarkt en laten monteren bij een partner bij jou in de buurt. Je hebt dan veel meer keus qua banden. Ik zou ook geen runflats nemen, zeker niet met 18". Dan mag je wel een niergordel gaan uitzoeken. Als je dit een mooie velg vinde kan je ook ff zoeken op AEZ xylo.
18'' onder een 1serie kan prima. 19'' is te groot maar 18'' staat prima, is zelfs bij de dealer te bestellen zoals stef aangeeft.

Daarnaast is stuiteren met 18'' runflats absoluut NIET waar. Wij hebben de op 130i het M sportonderstel en 18'' met runflats en te het stuiteren valt reuze mee. In geen geval is het erger dan met 17''.
Gr, Martijn

Griffendahl

Bericht door Griffendahl » 21 mei 2011, 15:04

Persoonlijk vind ik 18" prima kunnen, 19" ook wel maar daar hoort een corresponderende verlaging bij... Met een M-sport onderstel kom je dan niet weg.

Plaats reactie

Terug naar “BMW 1 Serie (E81 / E82 / E87 / E88) Styling”