Deurgreep stelschroef coupe
Deurgreep stelschroef coupe
Ik heb geprobeerd mijn deur greep af te stellen bij de passagier kant en toen sprong de stel schroef er uit.
3 keer raden ik krijg hem er niet meer in
Aangezien het moeilijk kijken is weet ik niet wat er mis is. Iemand suggesties?
Misschien foto's van gedemonteerd slot ?
Senks
3 keer raden ik krijg hem er niet meer in
Aangezien het moeilijk kijken is weet ik niet wat er mis is. Iemand suggesties?
Misschien foto's van gedemonteerd slot ?
Senks
Re: Deurgreep stelschroef coupe
Is de draad aan die kant niet een linkse draad? Dus dat linksom vast is? Dan draai je je rechtsom natuurlijk rot.
OEM wordt overgewaardeerd
| Mijn hok

Re: Deurgreep stelschroef coupe
Draad is idd andersom, probeer eens tegen de klok in te draaien.
Re: Deurgreep stelschroef coupe
Klopt vandaag verder gegaan en 't is engels schroef draad ....
Dan kan je lang proberen.....
Dan kan je lang proberen.....
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
- Berichten: 13918
- Lid geworden op: 15 apr 2008, 12:50
- Locatie: die Heimat
Re: Deurgreep stelschroef coupe
Engelse schroefdraad is normaliter ook gewoon rechtsdraaiend hoor.
Maar voor bijna elke draad is een linkse variant te krijgen.
Maar voor bijna elke draad is een linkse variant te krijgen.
Re: Deurgreep stelschroef coupe
Mooi dat het is gelukt. Gaat de handgreep ook soepeler nu? Bij mijn auto heb ik er weinig van gemerkt nl.
Re: Deurgreep stelschroef coupe
Heeft iemand een handleiding voor de "niet technische forumgangers" onder ons
over hoe je dit kan afstellen? De bijrijders deurklink moet ik namelijk behoorlijk hard aan trekken wil die open gaan. Is zo af te stellen dat dit makkelijker gaat?
Diezel
Edit:
Sorry ik las net op de DIY sectie hoe het moet

Diezel
Edit:
Sorry ik las net op de DIY sectie hoe het moet


BMW: Bayerische Motoren Werke