middenconsole demonteren bmw e60
middenconsole demonteren bmw e60
Hoi weet iemand hoe je de middenconsole uit een bmw e60 uit 2003 moet verwijderen?
Ben aan het zoeken geweest maar heb alleen de voorste 2 boutjes kunnen vinden.
Achterin onder de ventilatie roosters zitten er ook nog 2, maar ik krijg die ventilatieroosters er niet uit.
Het gaat erom om de idrive te vervangen..
Groetjes
Ben aan het zoeken geweest maar heb alleen de voorste 2 boutjes kunnen vinden.
Achterin onder de ventilatie roosters zitten er ook nog 2, maar ik krijg die ventilatieroosters er niet uit.
Het gaat erom om de idrive te vervangen..
Groetjes
Re: middenconsole demonteren bmw e60
Mocht iemand ooit nog z'n midden console eruit moeten halen:
aan de voorkant onder aan de middenconsole zitten links en rechts een beklede afwerkstrip, die schuif je naar achter en dan komen er 2 boutjes tevoorschijn, die haal je los.
Dan aan de achterkant klik je het ventilatie rooster eraf en dan het bakje eronder, dan zie je 2 zwarte moeren zitten, die haal je ook los en dan is je middenconsole los. Dan schuif je hem naar achter en haal je de stekker van je sigaretten aansteker los.
Niet vergeten eerst de hoes van je pook en handrem los te maken.
Dan haal je je handrem los door middel van 1 bout. Vervolgens de stekkers van je idrive en menuknop loshalen en je pakt je middenconsole er zo uit
Groetjes
aan de voorkant onder aan de middenconsole zitten links en rechts een beklede afwerkstrip, die schuif je naar achter en dan komen er 2 boutjes tevoorschijn, die haal je los.
Dan aan de achterkant klik je het ventilatie rooster eraf en dan het bakje eronder, dan zie je 2 zwarte moeren zitten, die haal je ook los en dan is je middenconsole los. Dan schuif je hem naar achter en haal je de stekker van je sigaretten aansteker los.
Niet vergeten eerst de hoes van je pook en handrem los te maken.
Dan haal je je handrem los door middel van 1 bout. Vervolgens de stekkers van je idrive en menuknop loshalen en je pakt je middenconsole er zo uit
Groetjes
Wat was de reden om je idrive eruit te halen?
Upgrade gedaan naar idrive high? of newstyle controller?
Upgrade gedaan naar idrive high? of newstyle controller?
BMW Blijf Maar Werken; maar dan is je geld goed besteedt!
Daar ben ik ook wel benieuwd naar.
Controller was kapot. Helaas kunnen die er niet tegen als je er red bull overheen laat vallen
Is die controller na de redbull weggevlogen?

Kijk heren, denk dat jullie hier wat aan hebben.
ZIE pdf link hieronder.
http://www.tunertricks.com/guides/insta ... nstall.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
ik vond mijn eigen houten inleg ook zo fout, dus heb het gewrapped. hoor graag wat jullie ervan vinden.

Cheersss
ZIE pdf link hieronder.
http://www.tunertricks.com/guides/insta ... nstall.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
ik vond mijn eigen houten inleg ook zo fout, dus heb het gewrapped. hoor graag wat jullie ervan vinden.

Cheersss

Ziet er erg netjes uit 

Ziet er goed uit.
Ziet er goed uit.
Is het nog een beetje stevig spul? of krast dit snel?
Is het nog een beetje stevig spul? of krast dit snel?
Nee is 2 mm dik en krasvrij. Voor de rare bochten gebruik je even de fohn. Zo kun je het mooi strak trekken
En voor 4 tientjes ben je klaar 

Leuk die houten achtergrond...ben je van je hout af , liggen ze alsnog op hout.
Wat kost het om het te laten doen? maar heb geen tijd/zin om het te doen. Ik heb nl. "open haard" in mijn interieur. wil er ook van af.
Ziet er strak uit!
Wat kost het om het te laten doen? maar heb geen tijd/zin om het te doen. Ik heb nl. "open haard" in mijn interieur. wil er ook van af.
Ziet er strak uit!
Heel netjes hoor. Echt goed!!
Ik zal eerdaags ff langskomen..... Heb nu nog van dat mooie hout ???pluto2013 schreef:En voor 4 tientjes ben je klaar

Life the life, drive a BMW F11