Kent iemand deze banden?
Kent iemand deze banden?
Beste Forumgangers,
graag zou ik willen weten of iemand ervaring heeft met dit merk banden. Het zijn de 'huismerk'-banden van wheelplazashop.nl
http://www.wheelplazashop.nl/Webwinkel- ... anden.html
Sta op het punt om een nieuwe set velgen + deze banden onder mijn bimmer te zetten maar ben nog beetje sceptisch over de kwaliteit van deze banden.
Diezel
graag zou ik willen weten of iemand ervaring heeft met dit merk banden. Het zijn de 'huismerk'-banden van wheelplazashop.nl
http://www.wheelplazashop.nl/Webwinkel- ... anden.html
Sta op het punt om een nieuwe set velgen + deze banden onder mijn bimmer te zetten maar ben nog beetje sceptisch over de kwaliteit van deze banden.
Diezel
BMW: Bayerische Motoren Werke
Re: Kent iemand deze banden?
Waarom neem je geen A-merk banden?
Ik heb zelf geen ervaring met dit "huismerk", maar dat komt omdat er onder mij bimw alleen maar een a-merk band komt.
Ik heb zelf geen ervaring met dit "huismerk", maar dat komt omdat er onder mij bimw alleen maar een a-merk band komt.
Kumho is een goed B-merk (vind ik, ze doen niet onder voor andere merken waarmee ik gereden heb), nankang NS-2 zijn ook wel wat positieve verhalen over te vinden pace rockstone en fullrun is niet zo denderend geloof ik
overigens misschien leuk, omdat er weer geroepen word over A-merken tjek even het zomer en winterbanden topic daar kan je lekker discussieren over A- merken en B-merken en goed of slecht
overigens voor de webshop prijs (235.35.19) voor 90 euro ofzo krijg je waarschijnlijk full-run
kumho's kosten algauw 150 euro per stuk...
nankangs 140 ongeveer
overigens misschien leuk, omdat er weer geroepen word over A-merken tjek even het zomer en winterbanden topic daar kan je lekker discussieren over A- merken en B-merken en goed of slecht
overigens voor de webshop prijs (235.35.19) voor 90 euro ofzo krijg je waarschijnlijk full-run
kumho's kosten algauw 150 euro per stuk...
nankangs 140 ongeveer