Kent iemand deze banden?
Kent iemand deze banden?
Beste Forumgangers,
graag zou ik willen weten of iemand ervaring heeft met dit merk banden. Het zijn de 'huismerk'-banden van wheelplazashop.nl
http://www.wheelplazashop.nl/Webwinkel- ... anden.html
Sta op het punt om een nieuwe set velgen + deze banden onder mijn bimmer te zetten maar ben nog beetje sceptisch over de kwaliteit van deze banden.
Diezel
graag zou ik willen weten of iemand ervaring heeft met dit merk banden. Het zijn de 'huismerk'-banden van wheelplazashop.nl
http://www.wheelplazashop.nl/Webwinkel- ... anden.html
Sta op het punt om een nieuwe set velgen + deze banden onder mijn bimmer te zetten maar ben nog beetje sceptisch over de kwaliteit van deze banden.
Diezel
BMW: Bayerische Motoren Werke
Re: Kent iemand deze banden?
Waarom neem je geen A-merk banden?
Ik heb zelf geen ervaring met dit "huismerk", maar dat komt omdat er onder mij bimw alleen maar een a-merk band komt.
Ik heb zelf geen ervaring met dit "huismerk", maar dat komt omdat er onder mij bimw alleen maar een a-merk band komt.
Kumho is een goed B-merk (vind ik, ze doen niet onder voor andere merken waarmee ik gereden heb), nankang NS-2 zijn ook wel wat positieve verhalen over te vinden pace rockstone en fullrun is niet zo denderend geloof ik
overigens misschien leuk, omdat er weer geroepen word over A-merken tjek even het zomer en winterbanden topic daar kan je lekker discussieren over A- merken en B-merken en goed of slecht
overigens voor de webshop prijs (235.35.19) voor 90 euro ofzo krijg je waarschijnlijk full-run
kumho's kosten algauw 150 euro per stuk...
nankangs 140 ongeveer
overigens misschien leuk, omdat er weer geroepen word over A-merken tjek even het zomer en winterbanden topic daar kan je lekker discussieren over A- merken en B-merken en goed of slecht
overigens voor de webshop prijs (235.35.19) voor 90 euro ofzo krijg je waarschijnlijk full-run
kumho's kosten algauw 150 euro per stuk...
nankangs 140 ongeveer
Ok, thanks Reloader! Ja bij wheelplazashop.nl krijg je bij aankoop van nieuwe 19" M3 evo set deze 4 kumho bandenset erbij + montage + BMW Emblemen voor maar 290 euro extra. Lijkt me een leuke aanbieding(?)
Diezel
Diezel
Dan snap je natuurlijk ook wel waarom ze die aanbieding kunnen doen
OEM wordt overgewaardeerd | Mijn hok
- tattoodennis
- Contacteer:
Zou bij hun zoiezo niet kopen, ze leveren verkeerde dingen of na 2 weken helemaal niets met een smoes. Je kan beter bij
Leo's autoservice bestellen, die leveren de dag erna of binnen 48uur
Grt
Leo's autoservice bestellen, die leveren de dag erna of binnen 48uur
Grt
BMW 325Ci Cabriolet 2002 (sold)
BMW 323Ci Cabriolet 2001 (sold)
Audi A4 2.0i Avant 2002 (sold)
BMW 520i E60 sedan 2003 (sold)
BMW 525i E61 touring 2005 FOR SALE
BMW 323Ci Cabriolet 2001 (sold)
Audi A4 2.0i Avant 2002 (sold)
BMW 520i E60 sedan 2003 (sold)
BMW 525i E61 touring 2005 FOR SALE
Diezel schreef:Ok, thanks Reloader! Ja bij wheelplazashop.nl krijg je bij aankoop van nieuwe 19" M3 evo set deze 4 kumho bandenset erbij + montage + BMW Emblemen voor maar 290 euro extra. Lijkt me een leuke aanbieding(?)
Diezel
290 euro voor een setje kumho's
ik was 680 kwijt.... Kumho Ecsta SPT van recente productie.. je wilt geen banden die al jaren op de plank liggen
topbanden.com levert binnen 3 dagen na ontvangst betaling de banden bij je thuis af of bij een garage naar wens.
Heb zelf GoodYear Asymm 2 daar besteld, was online daar iig het goedkoopst uit (nog steeds 1000 euro voor de set maar goed)
Heb zelf GoodYear Asymm 2 daar besteld, was online daar iig het goedkoopst uit (nog steeds 1000 euro voor de set maar goed)
Volgens mij had Frenkz ook via topbanden.com besteld en toen 2 van de 4 banden van een ander merk + een andere maat binnengekregen.. Geen idee of/hoe het daarna nog is opgelost.
Zelf zou ik doorsparen voor een setje A merk banden
Het zou toch zonde zijn als je grip verliest met regenachtig weer zoals vandaag.
Wel dik 19 inch Evo velgen !!
Het zou toch zonde zijn als je grip verliest met regenachtig weer zoals vandaag.
Wel dik 19 inch Evo velgen !!
Heeft iemand wel eens met een Pace HP Sport gereden? Little Tuning, op Marktplaats, bied deze aan incl. 4 x 18" M3 Evo velgen - 835 euro incl. montage, emblemen en balanceren.
Dave, ik heb bij jou gevraagd naar 19" evo velgen met Vredestein set, jij vraagt hiervoor 1550e. Nou is dit waarschijnlijk niet duur voor deze set maar ik wil gewoon niet meer kwijt zijn dan 1000e.
Diezel
Dave, ik heb bij jou gevraagd naar 19" evo velgen met Vredestein set, jij vraagt hiervoor 1550e. Nou is dit waarschijnlijk niet duur voor deze set maar ik wil gewoon niet meer kwijt zijn dan 1000e.
Diezel
-
goed kopen brol noem ik da srr jongens
Pace is niet zo hoor..
neem ook is ff contact op met richel88 voor banden
en je moet niet voor 1 duppie op de 1e willen zitten en zeker niet banden..
welke bandenmaat moet je hebben?
neem ook is ff contact op met richel88 voor banden
en je moet niet voor 1 duppie op de 1e willen zitten en zeker niet banden..
welke bandenmaat moet je hebben?
Is Pace nou juist goed, of niet goed?
Bandenmaat weet ik nog niet precies, want ik zoek ook nieuwe velgen, daarom wil ik ergens een leuke velgen + banden set op de kop tikken.
De Velgen worden 18 of 19 inch, dat maakt voor mij niet heel veel uit, merk wel dat 19 inch al meteen een stuk duurder uitvalt.
Mijn budget ligt tot 1000 euro op dit moment, echter als het niet lukt, zal ik toch moeten wachten en doorsparen.(rij nu op 16" - dat ziet er niet uit)
Diezel
Edit: Dit is opzich al een mooi begin: M3 Evo velgen 18" ET: 35 Breedte: 8,0J
Kan echter, behalve op Marktplaats, nergens hun website vinden op internet, heeft iemand ervaringen met deze winkel?
http://link.marktplaats.nl/458958490
Als ik er dan zelf een setje Vredesteijn banden van 125 euro per band bij aanschaf ben ik met een kleine 1000 euro klaar
Bandenmaat weet ik nog niet precies, want ik zoek ook nieuwe velgen, daarom wil ik ergens een leuke velgen + banden set op de kop tikken.
De Velgen worden 18 of 19 inch, dat maakt voor mij niet heel veel uit, merk wel dat 19 inch al meteen een stuk duurder uitvalt.
Mijn budget ligt tot 1000 euro op dit moment, echter als het niet lukt, zal ik toch moeten wachten en doorsparen.(rij nu op 16" - dat ziet er niet uit)
Diezel
Edit: Dit is opzich al een mooi begin: M3 Evo velgen 18" ET: 35 Breedte: 8,0J
Kan echter, behalve op Marktplaats, nergens hun website vinden op internet, heeft iemand ervaringen met deze winkel?
http://link.marktplaats.nl/458958490
Als ik er dan zelf een setje Vredesteijn banden van 125 euro per band bij aanschaf ben ik met een kleine 1000 euro klaar