M tech 2 aerodynamica pakket
M tech 2 aerodynamica pakket
Beste forum leden,
Ik ben zo voor en na opzoek naar een compleet M-tech 2 bumper pakket voor mijn qp en heb verschillende leveranciers gevonden die het hele pakket aanbieden.
Nu wou ik graag weten of iemand van jullie ervaring heeft met een van deze, of natuurlijk nog andere suggesties heeft.
1: SKG Carstyling
Vraagt voor de complete set 675,-
2: HL Automotive
Vraagt voor de complete set 1000,- (zegt erbij origineel BMW)
3:Sales After
Vraagt voor de complete set 699,-
Allen ongespoten
Nu weet ik niet wat deze set origineel bij de Stealer kost.
Graag jullie reactie/ervaringen.
mvg,
Kruumel
Ik ben zo voor en na opzoek naar een compleet M-tech 2 bumper pakket voor mijn qp en heb verschillende leveranciers gevonden die het hele pakket aanbieden.
Nu wou ik graag weten of iemand van jullie ervaring heeft met een van deze, of natuurlijk nog andere suggesties heeft.
1: SKG Carstyling
Vraagt voor de complete set 675,-
3:Sales After
Vraagt voor de complete set 699,-
Allen ongespoten
Nu weet ik niet wat deze set origineel bij de Stealer kost.
Graag jullie reactie/ervaringen.
mvg,
Kruumel
Re: M tech 2 aerodynamica pakket
Die vraagt er voor een complete set (incl. de luchtgeleiding voor de remmen) €1092.80 incl. 19% BTW.
SKG heb ik mijn bedenkingen bij of ze originele onderdelen leveren? Sales After weet ik er 100% zeker van, daar zou ik hem persoonlijk (direct) bestellen.
SKG heb ik mijn bedenkingen bij of ze originele onderdelen leveren? Sales After weet ik er 100% zeker van, daar zou ik hem persoonlijk (direct) bestellen.
- largeproject
- Contacteer:
Kruumel schreef:Beste forum leden,
Kruumel
Die kunnen idd OEM leveren,ook imitatie,het verschil zie je wel,imitatie is veel zachter en buigt meer.
Ook is de bovenkant van de bumper niet recht maar golvend,omdat matriaal dunner is.
Ben je nog steeds op zoek naar een setje?
ik namelijk ook ,ik heb wat schade opgelopen voor en achter bij een kettingbotsing
op sales after eu zitten volgens mij geen luchtgeleiders en dergelijken bij
hl heb ik ook mijn bedenkingen bij
ik namelijk ook ,ik heb wat schade opgelopen voor en achter bij een kettingbotsing
op sales after eu zitten volgens mij geen luchtgeleiders en dergelijken bij
hl heb ik ook mijn bedenkingen bij
Ik zeg zelf Salesafter Snelle service, reageren erg snel op mail. Heb dus zelf ook rondom OEM M tech II bij hun besteld . Als je t vraagt leveren ze zelfs de nodige extra's mee zoals in mijn geval de binnenbumperbalk achterzijde, luchtsluizen, etc.
Degelijk spul! En wat een mooie upgrade
Degelijk spul! En wat een mooie upgrade

- Spoiler: Laat zien
Flink verschil ja! Hoeveel was je in totaal kwijt, badbimmer? Dus met de spoiler, skirts, verschillende montagedelen en alle restmateriaal om het compleet te maken?
Heb nu ff niet de papieren bij de hand, maar alles echt alles compleet reken op +- €1100,-
ik heb zelf nou geen mistlampen erin zitten maar zal wel niet al te veel voor stellen om dat om te bouwen?
Sodeju, dan komt er nog best wat bij. Ik laat het nog even aan me voorbij gaan. Hoe mooi ook, er moeten eerst allerlei praktische uitgaven gedaan wordenbadbimmer schreef:Heb nu ff niet de papieren bij de hand, maar alles echt alles compleet reken op +- €1100,-