Mijn M5 touring
Mijn M5 touring
Hallo BMW vrienden,
Ik heb mij pas op dit forum aangemeld en zag gelijk dat hier door allemaal enthousiaste leden veel kennis en informatie wordt gedeeld.
Ook wil ik jullie hier kennis laten maken met mijn auto.
Het is een M5 touring.
Hij is op de uitlaten van Eisenmann na en een bescheiden verlaging helemaal origineel.
De velgen zijn af fabriek geleverd en hij is ook af fabriek verlost van de snelheids begrenzer
hij loopt daardoor maximaal 305 km/u
De verlagings veren heb ik uit Amerika laten komen daarmee zakt hij voor ca.15 mm en achter heb ik de luchtvering via de computer van de auto ook iets laten zakken.
De auto is full option dat houd in o.a. TV, softclose, keyless Go, een Individual audio installatie, Panoramadak, enz.
Ook heeft hij de M Multifunctionele sportstoelen die in de bochten door het opblazen van de zijwangen voor een betere
ondersteuning zorgen.
Groeten Erwin
Ik heb mij pas op dit forum aangemeld en zag gelijk dat hier door allemaal enthousiaste leden veel kennis en informatie wordt gedeeld.
Ook wil ik jullie hier kennis laten maken met mijn auto.
Het is een M5 touring.
Hij is op de uitlaten van Eisenmann na en een bescheiden verlaging helemaal origineel.
De velgen zijn af fabriek geleverd en hij is ook af fabriek verlost van de snelheids begrenzer
hij loopt daardoor maximaal 305 km/u
De verlagings veren heb ik uit Amerika laten komen daarmee zakt hij voor ca.15 mm en achter heb ik de luchtvering via de computer van de auto ook iets laten zakken.
De auto is full option dat houd in o.a. TV, softclose, keyless Go, een Individual audio installatie, Panoramadak, enz.
Ook heeft hij de M Multifunctionele sportstoelen die in de bochten door het opblazen van de zijwangen voor een betere
ondersteuning zorgen.
Groeten Erwin
Laatst gewijzigd door DutchM5 op 05 jul 2011, 22:38, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: Mijn M5 touring
wat zal dat tekeer gaan zeg !! wat heb je hiervoor gereden, bmw ook?
Wat een strakke bak! Persoonlijk vind ik de velgen wat minder, hoewel op een m5 mag 't
En uiteraard welkom
Wat een strakke bak! Persoonlijk vind ik de velgen wat minder, hoewel op een m5 mag 't
En uiteraard welkom
Heel erg mooi! Ik schrok mij in eerste instantie wel even.. Moest meteen denken aan A90 (forumlid).
Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW. Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
- Kingfisher
- Contacteer:
Ik heb het elders op het forum ook al gezegd, maar desondanks: een prachtbak!
Pas overigens op met kentekens, maar vooral zaken op de foto die je locatie kunnen verraden, er is al een M5 touring van een medeforumlid gestolen (ondanks het klasse 5 alarm)!! Met de bedrijfsnamen op de achtergrond is je locatie zo bepaald!
Pas overigens op met kentekens, maar vooral zaken op de foto die je locatie kunnen verraden, er is al een M5 touring van een medeforumlid gestolen (ondanks het klasse 5 alarm)!! Met de bedrijfsnamen op de achtergrond is je locatie zo bepaald!
Huidig: F31 320i M Sport Edition HE, Ex: E61 530dA M
Hele mooie auto. Wat een geluid dat v10
Erg mooie M5 Uitlaat ben ik persoonlijk minder kapot van. Vind die ovale pijpjes meer wat voor een mercedes dan voor een BMW.
Prachtige bak! Wat een power zal deze hebben zeg, en ik vond een 335d al tering snel gaan! Maar ben ik nou scheel of lijken de uitlaten anders, dus links + rechts
zie : http://img29.imageshack.us/img29/1622/p5150016klein.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
zie : http://img29.imageshack.us/img29/1622/p5150016klein.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Exact wat ik dacht, vind het echt AMG pijpen.mantisnl schreef:Erg mooie M5 Uitlaat ben ik persoonlijk minder kapot van. Vind die ovale pijpjes meer wat voor een mercedes dan voor een BMW.
Verder een zeer exclusieve wagen natuurlijk
ERG dikke M5!! En ook heerlijk in de touring versie met veel ruimte . Lijkt me een heerlijke auto voor op zomer vakantie/wintersport .
Wintersport met een M5? Lekker door de sneeuw met je PK's
Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW. Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
tsja, wat moet je ervan zeggen, ULTIEM !!! Ik zag een M5 bij Vaartland in Stolwijk, ook een zwarte. Tijdje omheen gelopen, en even goed overleg gepleegd met moeders. Zij was niet te overtuigen van de noodzaak van veel pk's voor het trekken van de caravan, dus toch maar weer een 530D. met gezonde jaloezie gefeliciteerd !
Door de sneeuw is minder idd ...ik doelde meer op de reis er naartoe, heerlijk op de linkerbaan knallen en iedereen achter je latenj0eyv schreef:Wintersport met een M5? Lekker door de sneeuw met je PK's
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
WTF; wat een beauty
Wees er zuinig op, en veel fijne kilometers gewenst!
Wees er zuinig op, en veel fijne kilometers gewenst!
Dit is wel heul mooi
En die opties: smullen man.
En die opties: smullen man.