Ervaringen met autodinges.nl
Ervaringen met autodinges.nl
Ik lees veel berichten over autodinges.nl met allemaal verschillende meningen. Ik heb donderdagochtend een aircoframe besteld en betaald maar er is verder nog niks mee gebeurd. Ook heb ik gemaild maar reacties krijg ik ook niet terug. heeft iemand een telnummer van dat bedrijf? want die staat niet op de website.
Alvast bedankt
Alvast bedankt
Re: Ervaringen met autodinges.nl
Heeft iemand van dit forum een 06-nr van hem, Als het nog veel langer gaat duren doe ik aangifte. Als hij het steeds zo druk heeft of weg is moet hij dat op de zijn site zetten!
Je zou Maurice een PB kunnen sturen, wellicht dat hij hem nog heeft.
Weet het niet zeker overigens!
Weet het niet zeker overigens!
oke bedankt zal eens kijken
echt niemand een 06 nr van Alex Gout van autodinges.nl
Ik snap niet waarom je een airco frame bij hem koopt....? die dingen krijg je alleen bij de dealer en hij zal het ook daar halen en doorverkopen naar jou. Je had beter bij de dealer kunnen gaan had je binnen 1 dag al binnen.
Verkocht BMW 320D e90
Huidige: BMW F11 525D
Huidige: BMW F11 525D
Ja wist ik van te voren ook niet, ik had gewoon aircoframe dubbeldin BMW E46 in google ingetikt toen kreeg ik deze site dus.
Wat Vegito zegt klopt niet helemaal.
BimmerParts levert het frame ook, en zal binnen 2á3 dagen worden geleverd (vele gingen u al voor op BimmerPortal). En vast tegen een betere prijs dan Alex. En zeker niet meer dan bij de dealer! Voordeel wat BimmerParts levert is dat bij u thuis wordt geleverd, scheelt een rit naar de Dealer.
Tip! http://www.sidn.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
En dan autodinges.nl. Wellicht staan zijn gegevens er bij.
Ik meende dat hij soldaat is/was, mag hopen dat hij niet op uitzending zit oid.
BimmerParts levert het frame ook, en zal binnen 2á3 dagen worden geleverd (vele gingen u al voor op BimmerPortal). En vast tegen een betere prijs dan Alex. En zeker niet meer dan bij de dealer! Voordeel wat BimmerParts levert is dat bij u thuis wordt geleverd, scheelt een rit naar de Dealer.
Tip! http://www.sidn.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
En dan autodinges.nl. Wellicht staan zijn gegevens er bij.
Ik meende dat hij soldaat is/was, mag hopen dat hij niet op uitzending zit oid.
Ja ik had eerst ook op Bimmerparts.nl gekeken maar daar stond die toen niet bij. Anders had ik hem daar besteld omdat ik daar ook mijn M pookje had besteld. Ik wil nu alleen niks bestellen omdat ik al betaald heb bij autodinges.nl
maar bedankt voor de reactie
maar bedankt voor de reactie

Alex aan de telefoon gekregen, waarschijnlijk komt die zaterdag.
ik heb zijn 06 nog 

@Fabian79 ik hoop dat ik mijn frame zaterdag of eventueel dinsdag krijg, anders kom ik er wel op terug voor zijn 06 nr, thx anyway
pb dan uiteraard. 

nou hij beloofde me dat ik hem zaterdag kreeg maar uiteraard niks gekregen en nu nog steeds niks. IK ROEP IEDEREEN OP NIET VIA AUTODINGES.nl en Autodinges.com te bestellen ALEX GOUT uit Zwolle is een (persoon die niet netjes handeld)!
Dat laatste is een gedurfde uitspraak. Die ik online niet zomaar zou doen.