Nu toch maar eens me M3 voorstellen. Ik ben al een tijd actief op het forum, ooit ook een keer een showroom aan gemaakt van mijn vorige 323ci cabrio, maar nooit echt wat mee gedaan. Maar na veel info hier op gedaan te hebben en op aandringen van Frenkz toch maar een showroom aangemaakt

Mijn eerste auto was ook een BMW. Een E36 316i Coupe met automaat. Dit vond ik echt een goede wagen, heel veel plezier aan gehad. Na twee jaar heb ik een E46 323ci Cabriolet gekocht in de kleur Topazblau. Ook deze wagen was met automaat, en ook met deze wagen enorm veel plezier gehad. Deze twee wagens waren ook in perfecte staat, nooit geen gekke dingen aan gehad. Weer na twee jaar de 323ci ingeruild op de M3. En nu heb ik de M3 bijna 3 maanden in bezit.
De M3:
Bouwjaar; 2002
Huidige KM-stand ; 115 k
SMG
Stahlgrau
Licht grijs lederen interieur
De auto is zeer goed onderhouden geweest, dit zie je overal terug in de auto. Inrijcontrole, alle terugroep acties etc zijn uitgevoerd. Hij is ook op de brug geweest, ook dat was allemaal in orde.
Optie's;
Zie de interieurfoto's maar

Overig
- Iets getinte ruiten
- CSL Diffuser
- Andere uitlaat
Foto's

Gedaan na aanschaf
- Nieuwe accu
- Olie service
- Dealer kentekenhouder
En er komen nog 2 kleine updates aan...
Nog even kort over het rijden met de M3
De M3 is een fantastische auto, echt een sportauto. Ik krijg ook heel wat complimentjes van mensen over de auto. De SMG-bak was echt een must voor mij. Kan alleen maar zeggen dat het super is. Het schakelt verschrikkelijk snel. En het tussengas wat hij geeft is erg mooi. En de motor loopt heerlijk door, blijft maar gaan. Vanaf de 4000 toeren gaat die echt helemaal los ! Met de sport knop aan verandert hij van karakter, hij gaat meteen harder rijden en hangt nog feller aan het gas. Maar ik gebruik de sport knop niet vaak, omdat hij zo al snel genoeg is...maar op zijn tijd gaat het sport knopje gewoon aan natuurlijk

Kortom, na een ritje met de M3 denk ik altijd: Wat hangt hij toch heerlijk aan het gas ! En met open dak en de andere uitlaat is het een ultiem genot !
Gr. Bob