Ervaring met JMF-Gadget

Chiptuning, turbo's, onderstel, remmen, banden? Bespreek het hier.
bmwjor

Re: Ervaring met JMF-Gadget

Bericht door bmwjor » 25 mar 2013, 20:41

hallo

ze hebben echte en namaak velgen in hun showroom staan, stond laatst nog naast een setje 315 styling dar waren echte maar met een flinke prijs eraan
als je bij hun naar velgen gaat kijken zou ik goed opletten aan de binnenkant van de velg de productie datum en waar de velgen gemaakt zijn

ik heb er door hun laatst een ccc prof laten inbouwen maar na afloop niet te vreden zoals niet echt netjes en voorzichtig met de spullen omgaan tijdens het demonteren en achteraf gezien hoorden er nog wat dingen bij te zitten maar dat zat er dus niet bij..

verders een leuke winkel maar let op met wat je koopt (overal met name op het internet)

Dcreator

Bericht door Dcreator » 27 mar 2013, 16:12

Beste Zibby,

Het is gebruikelijk op dit forum je eerst even voor te stellen voordat je aan de slag gaat! Ik wil je graag verzoeken dit alsnog even te doen in het daarvoor bedoelde voorsteltopic (gemakkelijk te vinden op het forum overzicht). Verder wens ik je succes toe met je probleem, en veel plezier op het forum!

Mvg,
Danny
Bimmerportal Team

MartinNL

Bericht door MartinNL » 11 mei 2014, 17:04

Toevallig pas een set zwarte nieren gekocht bij JMF gadget.. Eerst de imitatie nieren (65 euro) die ik niet netjes vond passen, kon deze zonder problemen weer terug inleveren voor een set originele (95 euro).

Gr.Martin

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E90 / E91 / E92 / E93) Performance en tuning”