Intervalstand werkt niet

Voor alle technische vragen over de BMW 3 Serie
Just_inn79

Intervalstand werkt niet

Bericht door Just_inn79 » 12 okt 2011, 12:18

Hallo,

Zit met het volgende proble

Gisteren naar de bmw dealer geweest om een aantal car en keymemory functies in te stellen. Dit is ook naar behoren gegaan.
Echter ik had al een probleem met de regensensor, die niet werkte. Ik zeg tegen die monteur, lees me dat even uit. Bleek dus een aantal foutcodes aan te geven. Waarschijnlijk die sensor in t raam kapot. De intervalstand werkte dus wel gewoon.

De monteur heeft de foutcodes gewist en verder niks.

Toen het later op de dag ging regenen merkte ik dat de interval stand niet meer werkt. Als hij daarop staat blijft hij gewoon doorwissen als op stand 2.

Ik heb gelijk met de dealer gebeld. Die zei dat het dan puur toeval moet zijn dat deze niet meer werkt. Ik kan tegen kosten terug komen en dan kijken ze het na. Hier ben ik echter niet van gediend en dat toeval klopt al helemaal niet.

Iemand een idee wat het kan zijn? Is het weer op te lossen door m weer aan de computer te hangen?

Alvast bedankt!
F11 530d 2012

jassperr

Re: Intervalstand werkt niet

Bericht door jassperr » 12 okt 2011, 16:49

ik heb sinds gisteren ook het probleem dat als ik hem op interval stand zet dat hij gewoon doorblijft wissen op stand 2, eerst dacht ik dat er gewoon wat vuil zat op die sensor ofzo maar dat is het dus niet. ben ook wel benieuwd naar een eventuele oplossing. :)

largeproject
Contacteer:

Bericht door largeproject » 12 okt 2011, 17:18

Bij mijn werkt ie voor een tijdje terug alleen nog maar als interval, ben daarna ff aan klooien geweest met de pc aan de auto,, wat instellinge verandert en wat fout meldingen gewist en hij deed weer zoals ie het hoort te doen.

Just_inn79

Bericht door Just_inn79 » 12 okt 2011, 19:31

Ja zoiets dacht ik ook al. Maar bij deze dealer ga ik niet meer terug. Dat geld gun ik ze niet meer haha. Iemand in de buurt met zo een ding misschien....omgeving Heerlen??
F11 530d 2012

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Techniek”