storing verlichting

Voor alle technische vragen over de BMW 5 Serie
jampiedampie

storing verlichting

Bericht door jampiedampie » 18 okt 2011, 19:52

Hallo,
heb een e39 touring van 2004,
als ik hem op of van slot doe gaat LV groot licht branden en het knipperlicht lampje RV op het spatbord blijft branden.
Maar als ik ermee ga rijden gaat het vaak weer goed, alleen als ik hem op slot doe lastig.
Hoorde dat het de lichtmodule kan zijn moet alleen 320 ex btw kosten....... :s
iemand een idee????
Groet Jampie

AdE39

Re: storing verlichting

Bericht door AdE39 » 19 okt 2011, 13:26

Hallo beste Jampie,

Misschien eens even een demontage bedrijf bellen voor een lichtmodule?

Ik weet niet in welke provincie je woont en in de omgeving van een grote plaats, dan had ik je wel een adresje kunnen geven.
Je eigen woionplaats hoef je niet te vermelden.

Ik kan het nog anders doen voor u, zie de uitleg hier onder.

Ga via Google naar schadeautos.nl
U ziet een dikke blauwe balk, onder schadeauto's ziet u een veldje, u kan daar het merk auto invullen, vul daar in BMW, en klik op zoek.
Klik op een willekeurige BMW die u ziet staan, of het type wat u heeft.
Er komt de desbetreffende handelaar in beeld, onder de foto staat een tekst; KLIK op: onderdelen leverancier van het merk BMW.

U ziet nu een heel veld met onderdelen leveranciers van het merk BMW, het zou gek moeten gaan dat er niet een in uw omgeving zou zitten, en dit onderdeel in huis heeft.

Ik hoop dat ik u een eind op weg heb kunnen brengen, probeer dan wel de Lichtmodule terplaatse te testen, u hoeft enkel het rechter gedeelte van de voor dorpel lijst te verwijderen, en het dashboardkastje, en het rechterpaneeltje bij de voeten, net achter de A stijl vind u dus de lichtmodule, een platte doos, met 3 stekkers.
Zit enkel aan de onderzijde met een zeskantboutje 8 mm vast, de bovenzijde zit gemonteerd in een schuifje, en u kunt de lichtmodule naar beneden uitnemen, nadat u de opbindbandjes hebt losgemaakt van de kabelboom.

Dit is erg goed te doen, en is ruimschoots te realiseren binnen een half uurtje , neem anders het dashboardkastje er thuis al uit, scheelt weer in de tijd.

Vraag wel vooraf even de prijs, dan weet u waar u aan toe bent, en kan u beslissen of het de moeite waard is om uit een demontage auto dit onderdeel te nemen.

Succes. :duim:

met vriendelijke groet,

Ad

jampiedampie

Bericht door jampiedampie » 22 okt 2011, 21:25

Hallo Ad,
bedankt voor je reactie ik had de module al zien zitten, maar is een goeie tip van je om zo eens te zoeken naar een andere module, ik ga het proberen.
dank u..
:duim:

AdE39

Bericht door AdE39 » 24 okt 2011, 19:47

Hallo beste jampiedampie,

Geen dank hoor, het is erg graag gedaan. :duimen:

Als ik niet snel een onderdeel kan vinden, ga ik ook op deze wijze te werk, vaak heb je snel een onderdeel gevonden op deze manier.

het moet erg gek gaan wil je niets in de omgeving kunnen vinden.
En anders een telefoontje er aan wagen, en het onderdeel per post laten bezorgen, dat is ook een mogelijkheid, als het te ver uit de buurt is.

succes.

met vriendelijke groet,

Ad

Plaats reactie

Terug naar “BMW 5 Serie (E39) Techniek”